Najnovije vesti iz auto industrije
41. Serbia Rally – Milovan Vesnić, Serbia Rally kao test
Objavljeno: 18.09.2008.
Reli javnost Srbije sa nestrpljenjem očekuje ponovni nastup na Serbia Rally-u višestrukog Šampiona države, Milovana Mikice Vesnića. Superbrzi Užičanin ovoga puta sa novim automobilom, u novoj klasi, “preti” starim prekaljenim relistima. Samo na Automagazin web portalu Vesnić deli sa Vama utiske o stazi, konkurenciji i Hondi Civic Type-R klase N3.
”Prvi dan je jako težak. Ko preživi pričaće, i drugi dan proći “lako” . Istakao bih Vrela kao brzinac sa veoma neravnom podlogom, ali ne žalim se, svima je isto.” - započinje razgovor Mikica Vesnić - ”Konkurencija u mojoj klasi (N3) je izuzetna, što me uz veliki broj različitih automobila veoma raduje. Smatram da će već od drugog kruga početi veoma zanimljiva borba i da će nekoliko vozača pružiti sjajne partije.” Vozač Vesnić Sport Auto Teama dugo odsustvuje sa trka ovog tipa pa se i pored iskustva za volanom vrhunskih bolida i reli-početaka mora prilagoditi totalno drugačijem načinu vožnje - ”Glavni problem je da spustim tempo i da shvatim da se ne nalazim u ST bolidu i kružnoj trci. Nov je i auto na koji se još navikavam i koji ima dosta problema na neravnim stazama. Sebi nisam postavio visoke ciljeve. Serbia Rally je pravo mesto da se upoznam sa Hondom i pripremim za sezonu 2009 u kojoj imam ozbiljnije planove. Na kraju, nadam se samo da će nas kiša zaobići.” - završava Milovan Vesnić, čovek koji će u subotu i nedelju sigurno biti jedan od najbržih i najatraktivnijih takmičara Serbia Atako Rally-a 2008.

Petar Janković - Automagazin
Iz Bugarske štiže vest koja neće obradovati većinu ljubitelja reli sporta u Srbiji. Prva u sklopu najavljenih velikih promena u okviru Šampionata Bugarske je izbacivanje Serbia Rally-a iz Šampionata naših suseda. Očekivana odluka koje su se reli fanovi pribojavali sada je postala realnost.
41. Serbia Rally je okončao takmičarsku godinu 2008 u kraljici auto-sporta. Sve nedoumice su iza nas i dobili smo Šampione države u pet klasa i generalnom plasmanu. Voženo je čak osam relija od čega šest najboljih plasmana ulazi u konačni zbir. Evo i ko su novi-stari Šampioni Srbije...
Bugarski as Krum Donchev, vozač Prista Oil Teama, drugog dana 41. Serbia Atako Rally-a samo je potvrdio pobedu obezbeđenu već u subotu. Superiorni bolid Peugeot S2000 daleko iza sebe je ostavio Mitsubishije Jasena Popova i Dimitra Ilieva. Naš Vladan Petrović je ukupno peti.
Prvi dan 41. Serbia Atako Rally-a obeležile su dve stvari. Prvenstveno dominantna vožnja Kruma Doncheva u fantastičnoj S2000 spravi iz kuće Peugeot i na žalost dosadna kiša koja je u mnogome pokvarila ceo spektakl. Oni koji su se nisu plašili mokrih i promrzlih nogu imali su šta da vide.
Ceremonijalnim startom sa gradskog Trga u Užicu startovalo je 41 izdanje nekada YU a od ove godine Serbia Rally-a. Sa startne rampe kroz špalir mnogobrojnih ljubitelja reli sporta krenulo je ukupno 47 posada, 41 u konkurenciji za Šampionat Evrope, istočni kup, i 6 vozila sa isteklom homologacijom.
Na danas održanoj konferenciji za novinare u prostorijama Skupštine Opštine Užice, organizatori 41. Serbia Atako Rally-a najavili su mogućnost da od iduće godine naše najprestižnije reli takmičenje postane kandidat za Šampionat Evrope u reliju.
Aktuelni Šampion Srbije u reliju ima težak zadatak na predstojećem Serbia Rally-u. Nakon kvara automobila u Jagodini, Vladan Petrović se našao u nezavidnoj poziciji pa umesto da rasterećeno brani boje Srbije u boju sa Bugarima, zasigurno naš najspremniji relijaš mora da razmišlja i o domaćim konkurentima.
Iako najavljen, shakedown pred Serbia Rally 2008 nije održan zbog nedovoljnog broja prijavljenih takmičara. Ipak to nije sprečilo nekoliko domaćih i bugarskih posada da se u okupe blizini hotela Omorika na Tari i poslednji put pred start takmičenja oprobaju setap svojih automobila.
I dalje se vozimo brzinskim ispitima prvog dana 41. Serbia Atako Rally-a. Došli smo do cilja BI Ljubiš, i nakon kratkog veznog sektora koji će se voziti neasfaltiranom deonicom, stižemo do starta brzinca Sirogojno. BI dužine nešto manje od 12 kilometara sa kojim će se zatvoriti prvi od tri kruga koje će takmičari morati odvoziti u subotu 20. septembra.