AutoMAGAZIN - Predstavljamo

Najnovije vesti iz auto industrije

Novi Opel Movano: nijedan posao nije prevelik!

Novi Opel Movano: nijedan posao nije prevelik!

Druga generacija Opel Movana donosi dašak svežeg vazduha na evropsko tržište lakih dostavnih vozila, sa inovativnim tehnologijama i odličnom funkcionalnošću i ekonomičnošću. Debi ovog raznovrsnog kombija, koji je premijerno prikazan na sajmu „BEOTRUCK“ u Beogradu, takođe predstavlja novu strategiju Opelovih modela za jačanje i širenje linije dostavnih vozila:

Kompanija pojačava aktivnosti u sektoru u kome ima impresivnu tradiciju i dokazanu stručnost. Ciljevi su ambiciozni u skladu sa tim: Do 2013. novi Movano planira da udvostruči obim prodaje sa 10.000 na 15.000 jedinica sadašnjeg modela širom Evrope. Uporedne prednosti: dizajn, unutrašnjost i raznovrsnost modela Novi Movano ima izražajan i snažan prednji deo koji mu daje prepoznatljiv izgled. Sa prepoznatljivim elementima stila, kao što je rešetka u obliku trapeza, horizontalna hromirana šipka sa redizajniranim logom Opela i prepoznatljivi nabori na haubi, Movano je čist predstavnik ovog brenda. Inženjeri i dizajneri su obratili posebnu pažnju na unutrašnji dizajn kabine. Rezultat toga je kabina koja je 5,7 cm duža od kabine modela koji izlazi iz proizvodnje, koja može da se pohvali vrhunskim izdržljivim materijalima i površinama, odličnom vidljivošću i velikim brojem praktičnih odeljaka za odlaganje stvari. Takođe poseduje višestruko podesiva sedišta kao i mogućnost podešavanja visine volana, što svakom vozaču omogućava da zauzme udoban položaj za vožnju.

Novi Opel Movano: nijedan posao nije prevelik!

Novi Opel Movano ima najširi mogući spektar oblika karoserije na tržištu komercijalnih vozila, nudeći model za svaku namenu kupca. Ponuda uključuje panel dostavna vozila (dostupna u četiri dužine i tri visine vozila), kombije za prevoz putnika, platforme, šasije i pikap modele, kao i kombije. Vozila su takođe dobro opremljena za posebne konverzije ili poboljšanja, a neke posebne verzije - kao što su modeli sa dizalicama – se mogu preuzeti u fabrici. Novi Movano je sada dostupan u četiri različite dužine koje donose više od četiri metra dužine tovarnog dela i njegovu veću zapreminu, sa do 17 kubmih metara kod verzije L4. Ova poslednja generacija ujedno uključuje varijante sa pogonom na zadnje točkove, dostupne sa dvostrukim točkovima i napred i pozadi, zahvaljujući kojima bruto težina dostiže do 4,5 tone.

Novi Opel Movano: nijedan posao nije prevelik!

Fleksibilna platforma sa pogonom na prednje i zadnje točkove Po prvi put, novi Movano nudi pogon na zadnje točkove (RWD) pored modela sa pogonom na prednje točkove (RFWD), zahvaljujući njegovoj modularnoj platformi bez premca. RWD varijante pružaju jaču vuču na neasfaltiranom putu, kao i povećanu snagu vuče. Dvostruki zadnji točkovi dostupni su kod panel dostavnih vozila i u izvedbi samo sa šasijom i kabinom. Dvostruki zadnji točkovi su standardni na vozilima bruto težine 4.5 tona, a opciono su dostupni i u izvedbi težine tri tone. FWD modeli poseduju transverzalno postavljene motore dok su RWD verzije sa uzdužno postavljenim motorima.

Novi Opel Movano: nijedan posao nije prevelik!

Najbolje vrednosti dimenzija tovarnog dela i nosivosti tereta Tovarni delovi varijanti dostavnog panel vozila nude najbolju pristupačnost u klasi, olakšan utovar, visinu stajanja i kapacitet tereta. U vozilu se može smestiti do 17 kubnih metara tereta sa maksimalnom dužinom teretnog dela od 4,4 metra. Bruto težina vozila se povećava na 4,5 tona dok je maksimalno opterećenje 2,5 tona, zavisno od varijante karoserije. Novi Movano je ujedno i odličan kandidat za vozilo za vuču, koje je u stanju da vuče do 3 tone. Maksimalna bruto težina vozila je sada 7,5 tona. Pored kapaciteta i dimenzija, ergonomičnost i funkcionalnost igraju odlučujuću ulogu u svetu teških dostavnih vozila. Novi Opel Movano je vozilo vrhunske praktičnosti za svakodnevnu upotrebu. FWD modeli su sa niskim podom u utovarnom delu radi lakog pristupa teretnom delu, dok bočna klizna i zadnja krilna vrata sa malim otvorima maksimalno olakšavaju utovar i istovar. Zadnja vrata su sa standardnim otvaranjem pod 180 stepeni, dok je verzija sa otvaranjem od 270 stepeni opciona. Standardna bočna, klizna, utovarna vrata su sa maksimalnom širinom od 1270 mm (1050 mm na L1 verziji), tako da je moguć bočni utovar evro-paleta dok je maksimalna visina 1780 mm. Široko otvaranje zadnjih vrata od 1580 mm i maksimalna visina do 1820 mm uz povećan međuprostor za ubacivanje tereta između lukova zadnjih točkova od 1380 mm olakšavaju utovar, dok prave bočne strane obezbeđuju prostornu efikasnost.

Novi Opel Movano: nijedan posao nije prevelik!

Efikasan i živ: nova generacija CDTI motora Nova linija četvoro-cilindarskih komon rejl dizel motora (2.3 CDTI) pruža nižu potrošnju i emisiju gasova. Motori su raspoloživi u tri nivoa izlazne snage sa 74 kW/100 ks, 92 kW/125 ks i 107 kW/146 ks. Sa opcionim rezervoarom od 105-litara, opseg kretanja je gotovo 1.400 kilometara. Naročita pažnja je posvećena nižoj potrošnji goriva u stvarnim uslovima vožnje a ne samo prema kombinovanom evropskom ciklusu. Uprkos manjoj zapremini u odnosu na model koji izlazi iz proizvodnje verzija 2.3 CDTI isporučuje veći obrtni momenat uz manji broj obrtaja, oslobađa manje ugljendioksida i može da pređe više po litri goriva. Pored toga, ventili su na lančani pogon radi nižih troškova održavanja. Sve varijante su sa šestostepenim manuelnim menjačima. Automatizovani Easytronic prenos koji kombinuje visoku efikasnost sa udobnošću rukovanja automatskog menjača je dostupan kao opcija kod dve snažnije verzije. Sva tri motora su u skladu sa Euro 4 standardima emisije izduvnih gasova. Motori se mogu naručiti i sa posebnim dizel filterom za sitne čestice. Dodatna, naročito ekonomična varijanta sa niskom emisijom ugljendioksida će biti pridodata programu vozila u drugoj polovini 2010. godine.

Novi Opel Movano: nijedan posao nije prevelik!

Izvrsna ekonomičnost zahvaljujući niskim radnim troškovima Novi Opel Movano postavlja standarde po pitanju ekonomičnosti. U osnovi ovoga je izvrstan kvalitet proizvodnje i samog proizvoda, koji kao posledicu ima visoku pouzdanost i dug vek trajanja, kao i visoke projekcije rezidualnih vrednosti (vrednosti koje proizvoda zadržava po isteku određenog vremena korišćenja). Movano ispunjava očekivanja i po pitanju niskih troškova, naročito za rezervne i potrošne delove. Sastavni delovi kvačila i kočnice su naročito izdržljivi. Troškovi održavanja, su takođe znatno niži: Zamenu ulja potrebno je obaviti tek na pređenih 40.000 kilometara ili jednom godišnje, dok je rashladnu tečnost potrebno menjati nakon 160.000 km (prethodni model: 120.000 kilometara). Novi Movano odlikuje se i najnižom potrošnjom goriva i emisijom gasova u svom segmentu (od 7,8 l/100 km /203 g ugljendioksida po pređenom kilometru) pa je samim tim savršen izbor u zemljama gde se vozila oporezuju na osnovu emisije ugljendioksida. Ukupni troškovi vožnje su smanjeni za skoro 10% u odnosu na model koji izlazi iz proizvodnje. Troškovi upotrebe se obračunavaju dodavanjem troškova održavanja, trošenja i habanja, osiguranja, depresijacije i potrošenog goriva za četiri godine ili pređenih 150.000 kilometara. Vozilo je projektovano za veliku izdržljivost, uz servisni vek od 400.000 kilometara. Samo troškovi održavanja i habanja i trošenja za novi Movano su 24 % niži nego kod prethodnog modela.

Novi Opel Movano: nijedan posao nije prevelik!

Prefinjene vozne karakteristike – visoke bezbednosne rezerve Prateći napredan pogonski koncept, napredna šasija modela Opel Movano prilagođena je agilnom rukovanju i udobnom vešanju kada je vozilo potpuno opterećeno i kad je prazno. Uz ovo ide i visok nivo bezbednosti: ABS kočnice sa elekstronskom distribucijom kočione sile (EBD) su standardan deo opreme kod svih modela. Program elektronske stabilnosti ESP je takođe standardan kod svih modela sa pogonom na zadnje točkove, a dostupan je kao opcija i kod verzija sa pogonom na prednje točkove. Pasivne bezbednosne osobine uključuju vazdušni jastuk za vozača kao standardan deo opreme, kao i sigurnosne pojaseve sa tri tačke vezivanja, sa zatezačem pojasa i ograničavačem sile zatezanja pojasa. Dodatni elementi poput vazdušnoh jastuka za suvozača, u sedište ugrađenih bočnih vazdušnih jastuka, ili farova sa ugaonim osvetljenjem se mogu naručiti kao opciona dodatna oprema.

Novi Opel Movano: nijedan posao nije prevelik!

“Evropsko tržište dostavnih vozila je od velike strateške važnosti za nas” ističe Kris Lejsi, načelnik odeljenja dostavnih vozila u Opel/Vauxhall-u. “Podmlađivanje našeg proizvodnog programa u ovom važnom segmentu dostavnih vozila jasno odražava naše ambicije rasta u ovoj oblasti i jačanja naše pozicije na tržištu i dodatno doprinosi uspehu kompanije. Ovim je obuhvaćena i usredsređenost na poboljšanje i unapređenje naše prodajne i zastupničke mreže kada su u pitanju dostavna vozila.” “Novi Movano igra ključnu ulogu u našim prodajnim planovima počev od 2010 godine. Zahvaljujući svojim kvalitetima u osnovnim oblastima – uključujući izuzetno širok izbor varijanti, primernu ekonomičnost, zahvaljujući niskim troškovima upotrebe i održavanja, kao i vrhunskoj funkcionalnosti i ergonomičnosti – novi Movano ima sve što je potrebno kako bi zaseo na vrh segmenta lakih dostavnih vozila.” Opel PR

Lexus predstavlja novi LS

Lexus predstavlja novi LS

Lexus je u San Francisku, Kalifornija, predstavio novi asortiman LS modela, koji obuhvata LS 460, LS 600h i potpuno novi F SPORT model. Opremljen Lexus Hybrid Drive sistemom, LS 600h je i dalje najsnažniji hibridni V8 automobil na svetu. Nakon nedavno predstavljenih GS i ES modela, nova perjanica Lexusa predstavlja snažan spoj prefinjenosti i inovacija...

Opelov novi kompaktni OPC – najmoćnija Astra ikada

Opelov novi kompaktni OPC – najmoćnija Astra ikada

Opelova gama Astra vozila dobila je novog člana visokih performansi, moćnu Astru OPC od 206 kW / 280 ks, koja dopunjuje OPC liniju u kojoj se već nalaze mala Corsa OPC i srednja Insignia OPC. Sa dvolitarskim turbo motorom sa direktnim ubrizgavanjem, Astra OPC (Opel Performans Centar) razvija maksimalan obrtni momenat od 400 Nm...

Novi Ford Focus ST ističe performanse, upravljivost, uglađenost, stil

Novi Ford Focus ST ističe performanse, upravljivost, uglađenost, stil

Novi Focus ST će isporučiti jedinstven spoj vrhunskih performansi, upravljivosti, prefinjenosti i stila u više od 40 država širom sveta, kao prvi Fordov svetski automobil visokih performansi. Opremljen 2,0-litarskim EcoBoost turbo motorom sa 250 KS, novi Focus ST bi trebalo da postigne ubrzanje od 0 do 100 km/h u 6,5 sekundi i maksimalnu brzinu od 248 km/h.

Audi RS4 Avant: Supersnažni A4 treći put

Audi RS4 Avant: Supersnažni A4 treći put

Najveći "magnet" na štandu Audi, na sajmu automobila u Ženevi, bez diskusije će biti najsnažniji derivat modelske serije A4, koji nosi tradicionalnu oznaku Audi RS4 Avant. Ovo je treća generacija najsnažnije verzije modelske serije A4, posle RS4 B7 (2006 - 2008) i RS4 B5 (2000 - 2001)...

Predstavljamo: Renault Scenic (2012)

Predstavljamo: Renault Scenic (2012)

Osvežen izgled i novi motori - to su glavne odlike modernizacije modela Renault Scenic i Grand Scenic. Kompaktni francuski MPV tim dobio je moderniji dizajn, a došlo je do promena kod ključnih motorizacija, što će sigurno podržati uspeh modela, koji su za dve godine postojanja u aktuelnoj generaciji, dostigli brojku od 400.000 prodatih primeraka...

Novi BMW Serije 3 – sajamsko predstavljanje u Detroitu

Novi BMW Serije 3 – sajamsko predstavljanje u Detroitu

Šesta generacija BMW serije 3, najprodavanijeg premium automobila na svetu, postavlja nove standarde u smislu sportskih karakteristika, elegancije i udobnosti. Premijerno sajamsko predstavljanje ovog automobila je održano na sajmu automobila u Detroitu, dok se premijera na Srpskom tržištu očekuje na proleće...

Predstavljamo: Audi A6 Allroad Quattro treće generacije

Predstavljamo: Audi A6 Allroad Quattro treće generacije

Audi A6 Allroad Quattro nastavlja tradiciju svojih prethodnika, koju su predstavljeni u dve generacije, 1998. i 2006. godine, najpre kao model Allroad Quattro. Ni novi Audi A6 Allroad Quattro nije terenski automobil, već samo karavan Audi A6 na "visokim nogama", sa pogonom na sve točkove. Audi A6 Allroad Quattro u nemačke salone stiže u proleće tekuće godine, a cena verzije 3.0 TDI (150 kW) iznosi 54.600 evra...

Volvo V60 Hybrid: u prodaji za nekoliko nedelja

Volvo V60 Hybrid: u prodaji za nekoliko nedelja

Kompanija Volvo će u predstojećim nedeljama, u Evropi započeti prodaju prvog serijskog hibridnog automobila, opremljenog dizel motorom, čije baterije mogu da se pune i pomoću eksternih izvora. Novi plug-in hibrid je razvijen na bazi karavan modela Volvo V60, a u ponudi će biti iskljčivo u vrhunskom paketu opreme Pure Limited...

MINI Coupe stigao u Srbiju

MINI Coupe stigao u Srbiju

Šesti član porodice MINI, koji je razvijen u potpuno drugačijem smeru od modela Clubman ili Countryman, stigao je na srpsko tržište. Kompanija Delta Motors, sinoć je u klubu Comunale, svojim poslovnim partnerima i predstavnicima medija predstavila MINI Coupe. Prvi utisvi su pozitivni...

Rally Sweden 2024 - Thierry Neuville
Slika nedelje