AutoMAGAZIN - Predstavljamo

Najnovije vesti iz auto industrije

Sajam automobila u Ženevi - Novi Chevrolet Spark

Sajam automobila u Ženevi - Novi Chevrolet Spark

Potpuno novi Chevrolet Spark, koji je doživeo svetsku premijeru u Ženevi, je mali automobil izveden tako da demonstrira snažan stav. Veliki je po stilu, po ekonomičnosti potrošnje goriva i, kao i svi proizvodi sa zlatnom leptir mašnom, velik je po svojoj vrednosti...

Sajam automobila u Ženevi - Novi Chevrolet Spark

Upadljiv stil sa istaknutim ivicama prenosi energiju i duh, jer je ovo mini automobil koji je zabavno voziti isto koliko je i ekonomično posedovati ga. Sa snažnim 4-cilindarskim benzinskim motorima od 1.0 i 1.2-litara i izvedbom sa 5 vrata nudeći iznenađujuću raznolikost, Chevy Spark je spreman da yaseni evropski segment mini-automobila.

Sajam automobila u Ženevi - Novi Chevrolet Spark

Planiran da se pojavi u prodaji početkom sledeće godine, proizvodne verzije „Beat“ koncepta, najpopularniji iz tria Chevy-jevih mini automobila koji su prikazivani na svetskim automobilskim sajmovima tokom 2007. godine. Ubedljiva većina od 1,9 miliona glasača preko interneta je reklo da je to auto koji im se najviše svideo. "Spark će uneti svežinu u segment mini-automobila koji beleži rast u Evropi." - izjavio je Wayne Brannon, Izvršni direktor u Chevrolet Europe. "On nudi efikasnu potrošnju, funkcionalnost i dopadljiv dizajn u kombinaciji sa visokom vrednošću."

Sajam automobila u Ženevi - Novi Chevrolet Spark

Veličina je bitna Umesto 'sladak i umiljat', čitajte 'snažan i oštar' – to je poruka koju krije njegov upadljiv izgled. Njegov ivičast stil razbija ustaljeni kalup za dizajn gradskih automobila ne čineći mekane vizuelne ustupke na račun veličine. Spark nastavlja Chevrolet-ovu revoluciju dizajna unoseći uzbudljiv izgled u segment vozila visoke vrednosti. Oštre linije mono-cab tela izražavaju klinast profil, sa duboko uvučenim staklom, koje je uravnoteženo istaknutim bočnim školjkama, izvajanim blatobranima i vitkim prednjim svetlima u obliku suze. 'Aktivne' konture karoserije su lišene traka ili spoljne opreme. U prednjem delu, smela dvostruka rešetka vodi ka teškom poklopcu izvajanom iznad prednjih svetala. Ispod rešetke, linije kućišta maglenki i plutajući donji usisnik za vazduh pojačavaju utisak kretanja unapred. Mišićavi lukovi zadnjih točkova, dobro popunjeni sa mogućnošću izbora točkova od 13, 14 ili 15 inča, daju autu napet izgled vozila spremnog za pokret. Ručice zadnjih vrata, prikrivene kako bi se očuvao čist izgled spomenutih lukova nad točkovima, integrisan zadnji spojler i Chevy-jeva prepoznatljiva zadnja svetla za zaobljenim elementima su dodatni elementi dizajna koji doprinose Spark-ovom izgledu vozila koje se mora imati. Svrsishodan i samouveren, Chevy Spark je gradski automobil sa 'stavom' - malo vozilo koje je ponosno na svoju veličinu!

Sajam automobila u Ženevi - Novi Chevrolet Spark

Nadahnuta kabina Progresivan dizajn Spark-ove iznenađujuće prostrane kabine odgovara izgledu njegove spoljašnjosti. Upotreba kvalitetnih materijala i izvedba osobena vozilima više klase su osnovni zahtevi dizajna, koji demonstriraju da nije neophodno da mala kola koja nude veliku vrednost ne moraju da u unutrašnjosti imaju spartanski niti izgled potčinjenosti funkcionalnosti. Optimističan i ugodan enterijer se odlikuju Chevrolet-ovim potpisom, dizajnom 'duplog kopita'. Teksturni kalupi instrument table teku sa svake strane kabine u vrata, dajući osećaj prostora koji prikriva Spark-ovu umanjenu veličinu. Boje karoserije se prenose u donji deo instrument table i u ploče na vratima. Glavni upravljački elementi su svi odreda istaknuti Chevy-jevom prepoznatljivom ledeno-plavom bojom, time doprinoseći mladalačkom izgledu kabine. Jedinstvena, glavna upravljačke tabla, nadahnuta tablama kod motorcikala, koja uključuje veliki brzinomer i digitalni tahometarski displej je još jedna upadljiva crta dizajna.

Sajam automobila u Ženevi - Novi Chevrolet Spark

Displeji audio sklopa, grejanja, ventilacije i navigacije su uredno složeni u integrisanoj centralnoj konzoli. Mala podna konzola uključuje dvostruke držače čaša, prostrane odeljke i oplatu sklopa menjača izvedenu od aluminijuma kako bi bila u skladu sa prečkama volana. Spark je upakovao velikodušno dugačko međuosovinsko rastojanje od 2.375 mm u svoje 3.640 mm dugačko telo, što omogućava da kabina poseduje prostor za noge i bokove, napred i pozadi, koji je vodeći u klasi. Sedišta su postavljena tkaninama u opsegu svetlih, kontrastnih boja, sa varijantama koje su vrhunske u liniji i koje uključuju čak i francusko opšivanje, koje odlikuje više segmente. Uprkos minimalnom zadnjem prepustu zarad lakšeg parkiranja, Spark nudi natprosečnu zapreminu prtljažnika od 170 litara koja se lako povećava na 994 spuštanjem zadnjeg preklapajućeg sedišta sa odnosom 60/40. Sva četiri džepa na vratima dovoljno su velika za smještaj raznih stvari. Sparkova svestranost ide i korak dalje uz nabavku krovnih nosača, što se inače retko nudi kao opcija u ovome segmentu. Dugačak spisak opreme uključuje: visinski podesivo vozačevo sedište, podesiv volan, električne prednje prozore, zagrevana prednja sedišta, audio komande montirane na volanu, ogledala na vratima sa električnim napajanjem i zagrevanjem, kompjuter za vožnju i nesmrzavajuće brisače vetrobrana.

U pokretu Od novo-razvijenih potpuno aluminijumskih benzinskih motora od 1.0 i 1.2 litre, koji generišu 66 ks/49 kW i 78 ks/58 kW, se očekuje da obezbede komponovan ciklus ekonomične potrošnje goriva ispod 5.0L/100 km, uz emisiju ugljen-dioksida manju od 120g. Ovi efikasni Euro 5 motori, sa 16 ventila su upareni sa 5-stepenim ručnim menjačem. Motor od 1.2 litre postiže ubrzanje od 0 do 100 km/h za 12,4 sekundi. Osim ređih poseta benzinskim pumpama, Spark ujedno donosi i nivo prefinjenog rada i NVH (buka, vibracije, robusnost) kakvi odlikuju veće automobile. Program trostepenog suzbijanja buke je fokusiran na efikasnu izolaciju u podu, prednjem pregradnom zidu i unutrašnjim pločama. Šasija je zasnovana na prednjem vešanju na McPherson gredi, sa torzionom gredom koja štedi prostor u zadnjem delu. Elektronska kontrola stabilnosti (ESC) će se nuditi kao opcija. Standardna sigurnosna oprema uključuje vozačke, suvozačke, bočne vazdušne jastuke. Prednji pojasevi su izvedeni sa pred-zatezačima i poseduje 3 pojasa sa tri tačke vezivanja za putnike u zadnjem delu. Očekuje se da će Spark biti visoko bodovan na EuroNCAP testovima sudara.

Sajam automobila u Ženevi - Novi Chevrolet Spark

Predstavnik brenda U poslednje tri godine, prodaja malih automobila u Evropi je porasla sa manje od milion vozila do gotovo 1,4 miliona a za Spark se očekuje da će, podržan očekivanim visokim vrednostima koje zlatna leptir mašna podrazumeva, značajno uvećati Chevrolet-ov prodor u segment, naročito na tržištima Zapadne Evrope. Uz oživljavanje Chevrolet-ove ponude mini-automobila, Spark predstavlja naredni korak u programu razvoja novih proizvoda koji je vođen modelom Cruze compact sedan, koji će biti izbačen ovog proleća. Oba automobila se odlikuju novim izražajnim dizajnerskim jezikom brenda. Njima će se sledeće godine pridružiti potpuno novo kompaktno MPV vozilo, zasnovano na Orlando konceptu koji je predstavljen prošle godine. Chevrolet nastavlja da bude najbrže rastući mainstream automobilski brend Evrope. Uprkos iskušenjima na tržištu u drugoj polovini 2008. godine, Chevrolet je povećao svoju godišnju prodaju za gotovo 11%, prodavši, po prvi put, više od 500.000 automobila u Evropi. Izbacivanje Spark-a, Cruze-a i Orlando-a će daće dodatni zamah ovoj tekućoj priči o uspehu. Chevrolet PR

Lexus predstavlja novi LS

Lexus predstavlja novi LS

Lexus je u San Francisku, Kalifornija, predstavio novi asortiman LS modela, koji obuhvata LS 460, LS 600h i potpuno novi F SPORT model. Opremljen Lexus Hybrid Drive sistemom, LS 600h je i dalje najsnažniji hibridni V8 automobil na svetu. Nakon nedavno predstavljenih GS i ES modela, nova perjanica Lexusa predstavlja snažan spoj prefinjenosti i inovacija...

Opelov novi kompaktni OPC – najmoćnija Astra ikada

Opelov novi kompaktni OPC – najmoćnija Astra ikada

Opelova gama Astra vozila dobila je novog člana visokih performansi, moćnu Astru OPC od 206 kW / 280 ks, koja dopunjuje OPC liniju u kojoj se već nalaze mala Corsa OPC i srednja Insignia OPC. Sa dvolitarskim turbo motorom sa direktnim ubrizgavanjem, Astra OPC (Opel Performans Centar) razvija maksimalan obrtni momenat od 400 Nm...

Novi Ford Focus ST ističe performanse, upravljivost, uglađenost, stil

Novi Ford Focus ST ističe performanse, upravljivost, uglađenost, stil

Novi Focus ST će isporučiti jedinstven spoj vrhunskih performansi, upravljivosti, prefinjenosti i stila u više od 40 država širom sveta, kao prvi Fordov svetski automobil visokih performansi. Opremljen 2,0-litarskim EcoBoost turbo motorom sa 250 KS, novi Focus ST bi trebalo da postigne ubrzanje od 0 do 100 km/h u 6,5 sekundi i maksimalnu brzinu od 248 km/h.

Audi RS4 Avant: Supersnažni A4 treći put

Audi RS4 Avant: Supersnažni A4 treći put

Najveći "magnet" na štandu Audi, na sajmu automobila u Ženevi, bez diskusije će biti najsnažniji derivat modelske serije A4, koji nosi tradicionalnu oznaku Audi RS4 Avant. Ovo je treća generacija najsnažnije verzije modelske serije A4, posle RS4 B7 (2006 - 2008) i RS4 B5 (2000 - 2001)...

Predstavljamo: Renault Scenic (2012)

Predstavljamo: Renault Scenic (2012)

Osvežen izgled i novi motori - to su glavne odlike modernizacije modela Renault Scenic i Grand Scenic. Kompaktni francuski MPV tim dobio je moderniji dizajn, a došlo je do promena kod ključnih motorizacija, što će sigurno podržati uspeh modela, koji su za dve godine postojanja u aktuelnoj generaciji, dostigli brojku od 400.000 prodatih primeraka...

Novi BMW Serije 3 – sajamsko predstavljanje u Detroitu

Novi BMW Serije 3 – sajamsko predstavljanje u Detroitu

Šesta generacija BMW serije 3, najprodavanijeg premium automobila na svetu, postavlja nove standarde u smislu sportskih karakteristika, elegancije i udobnosti. Premijerno sajamsko predstavljanje ovog automobila je održano na sajmu automobila u Detroitu, dok se premijera na Srpskom tržištu očekuje na proleće...

Predstavljamo: Audi A6 Allroad Quattro treće generacije

Predstavljamo: Audi A6 Allroad Quattro treće generacije

Audi A6 Allroad Quattro nastavlja tradiciju svojih prethodnika, koju su predstavljeni u dve generacije, 1998. i 2006. godine, najpre kao model Allroad Quattro. Ni novi Audi A6 Allroad Quattro nije terenski automobil, već samo karavan Audi A6 na "visokim nogama", sa pogonom na sve točkove. Audi A6 Allroad Quattro u nemačke salone stiže u proleće tekuće godine, a cena verzije 3.0 TDI (150 kW) iznosi 54.600 evra...

Volvo V60 Hybrid: u prodaji za nekoliko nedelja

Volvo V60 Hybrid: u prodaji za nekoliko nedelja

Kompanija Volvo će u predstojećim nedeljama, u Evropi započeti prodaju prvog serijskog hibridnog automobila, opremljenog dizel motorom, čije baterije mogu da se pune i pomoću eksternih izvora. Novi plug-in hibrid je razvijen na bazi karavan modela Volvo V60, a u ponudi će biti iskljčivo u vrhunskom paketu opreme Pure Limited...

MINI Coupe stigao u Srbiju

MINI Coupe stigao u Srbiju

Šesti član porodice MINI, koji je razvijen u potpuno drugačijem smeru od modela Clubman ili Countryman, stigao je na srpsko tržište. Kompanija Delta Motors, sinoć je u klubu Comunale, svojim poslovnim partnerima i predstavnicima medija predstavila MINI Coupe. Prvi utisvi su pozitivni...

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje