AutoMAGAZIN - Predstavljamo

Najnovije vesti iz auto industrije

Predstavljamo: Audi A6 Allroad Quattro treće generacije

Predstavljamo: Audi A6 Allroad Quattro treće generacije

Audi A6 Allroad Quattro nastavlja tradiciju svojih prethodnika, koju su predstavljeni u dve generacije, 1998. i 2006. godine, najpre kao model Allroad Quattro. Ni novi Audi A6 Allroad Quattro nije terenski automobil, već samo karavan Audi A6 na "visokim nogama", sa pogonom na sve točkove. Audi A6 Allroad Quattro u nemačke salone stiže u proleće tekuće godine, a cena verzije 3.0 TDI (150 kW) iznosi 54.600 evra...

Predstavljamo: Audi A6 Allroad Quattro treće generacije

Audi A6 Allroad Quattro biće dostupan sa četiri V6 motora. Svi imaju zapreminu od 3.0 litra i sistem direktnog ubrizgavanja goriva u cilindar. Oni se razlikuju samo po pogonskom gorivu: jedan koristi benzin, a tri dizel gorivo. Potrošnja goriva je smanjena prosečno za 20 procenata, a sve verzije su opremljene Start-Stop sistemom. Benzinski, kompresorom opremljen agregat 3.0 TFSI razvija maksimalnu snagu od 228 kW (310 KS) i maksimalni obrtni moment od 440 Nm.

Tri verzije motora 3.0 TDI dostupni su u verzijama snage 150, 180 i 230 kW (204, 245 i 313 KS), a na obe pogonske osovine se šalje maksimalan obrtni moment of 450, 580 i 650 Nm. Poslednji imanovan agregat, snagu prenosi na sve točkove preko osmostepenog Tiptronic menjača. Ostali agregatu standardno su opremljeni sa S Tronic menjačem sa sedam stepeni prenosa, i modulom za manuelnu promenu stepeni prenosa, preko polugica iza volana.

Predstavljamo: Audi A6 Allroad Quattro treće generacije

Stalni pogon na sve točkove quattro, dopunjen je sistemom Torque Vectoring, koji kombinuje rad zadnjeg diferencijala i sistem kočenja točkova u krivinama. Ovaj sistem je sposoban da, kada je to potrebno, koči oba unutrašnja točka u krivini, kako ne bi došlo do proklizavanja. Za samoblokirajući zadnji diferencijal, koji se brine za optimalnu distribuciju obrtnog momenta, potrebno je doplatiti.

Predstavljamo: Audi A6 Allroad Quattro treće generacije

Platforma ima međuosovinsko rastojanje od 2.910 mm, što je slično onom koje ima karavan aktuelne generacije A6. Adaptivno oslanjanje je moguće podešavati, i ono spada u standardnu opremu. Pri višim brzinama, pomoću odgovarajućeg dugmeta, može se smanjiti visina automobila od tla za 15 mm, a na terenu je moguće podići automobil za 35 mm, a pri veoma sporoj vožnji, moguće je podići automobil za dodatnih 10 mm. DSS (Drive Select System)  omogućava vozaču da konfiguriše sisteme upravljanja, oslanjanja, pedale gasa, menjača, diferencijala, klimatizacije, osvetljenja i tempomata u nekoliko režima rada, prema trenutnim potrebama. Zanimljivo je da Audi A6 Allroad Quattro poseduje i sistem za kontrolu silaženja niz strme nizbrdice (HDC), a kada je ona aktivirana, automobil se može kretati brzinom od 10 do 20 km/h, u zavisnosti od podloge po kojoj se kreće.

Predstavljamo: Audi A6 Allroad Quattro treće generacije

Naravno, tu je armada ostalih sistema asistencije u vožnji, kao što je radarski tempomat, koji održava stalnu udaljenost u odnosu na automobil ispred, što je posebno pogodno za koriščenje na autoputu. Pri brzinama do 30 km/h, ovaj sistem je sposoban da potpuno spreči sudar, ili ublaži njegove posledice. Audi A6 Allroad Quattro je opremljen i sistemom protiv nepravilnog napuštanja saobraćajne trake. Sistem za noćno osmatranje služi za detekciju pešaka, što je od velike važnosti u zimskim uslovima vožnje. Automobil se može dobiti i sa nekoliko tipova parking asistenata, sa jednom ili više kamera, koje reflektuju sliku na displej MMI sistema. U standardnu opremu spadaju felne prečnika 18 inča, sa pneumaticima 235/55, a uz doplatu se mogu dobili felne iz divizije Quattro GmbH, čiji prečnik iznosi od 18 do 20 inča.

Predstavljamo: Audi A6 Allroad Quattro treće generacije

Audi A6 Allroad Quattro meri dužinu od 4.940 mm, širinu od 1.900 mm i visinu od 1.470 mm, što znači da se od baznog Avanta razlikuje minimalno. Visina automobila je povećana za 6 centimatara. Skoro četvrtina karoserijskih panela je izrađena od aluminijuma, a masa je u odnodu na prethodnu generaciju smanjena za 70 kilograma. Iz mesta do 100 km/h, Audi A6 Allroad Quattro 3.0 TFSI stiže za samo 5,9 sekundi, a maksimalna brzina je elektronski ograničena na 250 km/h. Prosečna potrošnja goriva iznosi 8,9 l/100 km. Najslabiji TDI id 150 kW, ima prosečnu potrošnju od 6,1 litar "crnog zlata" na 100 pređenih kilometara, što odgovara emisiji CO2 od 159 g/km. Audi ističe odlične performanse turbodizela snage 230 kW, koji iz mesta do 100 km/h stiže za samo 5,6 sekundi.

Predstavljamo: Audi A6 Allroad Quattro treće generacije

Allroad se od klasičnog Avanta razlikuje vizuelno, i to ne samo po plastičnim rubovima na bokovima automobilau kontrast boji, već i po pragovima i prednjoj maski hladnjaka. Maska hladnjaka ima hromirane vertikalne linije, umesto vodoravnih crnih na bazom modelu. U zadnjem braniku, između izduvnih cevi atraktivno dizajniranih, nalazi se difuzor za vazduh, koji ima samo vizuelni efekat. Karoserija može imati i samo jednu boju, sa zanimljivim aluminijumskim detaljima. Enterijer putnicima nudi komfor i lukuz, a multimedijalni sistem MMI je standardan. Instrument tabla je dobila više crne boje, a ostatak je u braon Santos boji, koja se može kombinovati i sa aluminijumom. Zapremina prtljažnika iznosi 565 litara, a kada se sklope sedišta, ona raste na zavidnih 1.680 litara.

Predstavljamo: Audi A6 Allroad Quattro treće generacije

Uz doplatu se mogu dobiti i mnogobrojni detalji, koji povećavaju komfor i luksuz automobila, a među njih spadaju Head-up displej, LED lampe za čitanje, veća mogućnost podešavanja sedišta sa funkcijom masaže, 4-zonska klimatizacija, panoramski krov, MMI sistem dijagonale 8 inča, touchpad i glasovne komande. Audio sistem može biti marke Bang & Olufsen sa petnaest(!) zvučnika. Audi A6 Allroad Quattro u Nemačkoj će početi da se prodaje u proleće tekuće godine, a cena verzije 3.0 TDI od 150 kW iznosi 54.600 evra.

Predstavljamo: Audi A6 Allroad Quattro treće generacije

Automagazin.rs

Nova Opel Astra Sports Tourer: Uspešan karavan bogate tradicije

Nova Opel Astra Sports Tourer: Uspešan karavan bogate tradicije

Preko 24 miliona prodatih Opel Kadetta i Opel Astri predstavlja impresivnu brojku i značajno dostignuće. Kada bi bili poređani jedan iza drugog, svi Opelovi modeli iz C segmenta, napravljeni do sada, preši bi magičnih 100.000 kilometara dužine i kreirali virtuelnu kolonu automobila, koji bi dva i po puta obuhvatila ekvator...

Lexus GS 2016 - unapređen izgled i motor 2.0t

Lexus GS 2016 - unapređen izgled i motor 2.0t

Lexus je jedna od nekoliko automobilskih kompanija, koja je iskoristila priliku i nastupila na "automobilskoj nedelji" u kalifornijskom Montereyu. Pored modernizovanog modela Leuxus LX, svetlost dana je ugledao i modernizovani sedan GS...

Predstavljen Novi Fiat Doblo Cargo

Predstavljen Novi Fiat Doblo Cargo

Početkom februara međunarodnoj štampi u Italiji predstavljen je Novi Doblò Cargo, četvrta generaciju modela Fiat Professional, sada još funkcionalniji, uz bolje performanse i veću vrednost...

Svetska premijera: Novi 2015 Alfa Romeo 4C Spider

Svetska premijera: Novi 2015 Alfa Romeo 4C Spider

Pored legendarne trkačke istorije brenda Alfa Romeo i uzbudljivog iskustva vožnje na otvorenom, najnoviji 2015 Alfa Romeo 4C Spider debituje sa panoramskim pogledom uz karakteristični zvuk izduvnog sistema, kao i suštinski sportski karakter sa nagrađivanog modela 4C Coupe...

Preporod ikone: Predstavljena nova generacija Acura NSX

Preporod ikone: Predstavljena nova generacija Acura NSX

Dvadeset pet godina posle debija originala, superautomobila NSX, Acura otkriva serijsku verziju njegovog dugo očekivanog naslednika – nova generacija Acura NSX, koji je razvijen i proizveden u SAD - u svetskom auto-centru na Međunarodnom sajmu automobila Severne Amerike 2015...

Novi Fiat 500X krosover

Novi Fiat 500X krosover

Nakon premijere na Salonu automobila u Parizu uz originalno predstavljanje, model 500X je danas, 10. Novembra, predstavljen međunarodnoj štampi u Italiji. Novi kompaktni krosover iz porodice 500 koji obeležava evoluciju brenda, kao dodatni izraz tehnološke zrelosti koja mu je u krvi...

Novi Ford Focus 2015 - Predstavljanje

Novi Ford Focus 2015 - Predstavljanje

Novi Ford Focus podiže na viši nivo vozilo sa reputacijom najprodavanijeg u svetu odvažnijim, emotivnijim spoljašnjim dizajnom, finijom izradom, intuitivnijom novom unutrašnjošću, paketom novih tehnologija koje poboljšavaju kvalitet života i velikim poboljšanjima u ekonomičnosti potrošnje goriva...

Novi Jeep Cherokee spreman za Ženevu - Predstavljanje

Novi Jeep Cherokee spreman za Ženevu - Predstavljanje

Jeep Cherokee je SUV vozilo srednje veličine iz asortimana Jeep brenda. Četvrti u generaciji, Cherokee je evoluirao u potpuno novo vozilo koje se isporučuje kupcima uz novo tumačenje stava ovog legendarnog američkog brenda “Go anywhere, do anything“...

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje