Novi BMW M6 kupe i kabriolet - Predstavljanje
Iz strasti ka elitnim performansama i uvažavanja ekskluzivnog stila nastaje privlačnost po kojoj su poznati svi automobili klase M, koji se sada mogu doživeti u dve forme. Novi BMW M6 Kupe i BMW M6 Kabriolet nude atribute vrhunskih performansi i ambijent definisan luksuzom i inovativnim odlikama udobnosti...
Na taj način, visoke performanse sportskih automobila razvijenih u BMW M GmbH odišu nivoom staloženosti i sigurnosti bez premca u premijum segmentu - i ogledaju se autentično u izražajnom dizajnu dva modela. Precizno uzajamno delovanje visokoturažnih motora V8 snage 412 Kw/560Ks i turbo tehnologije M TwinPower, sedmostepenog menjača M dvostrukog kvačila sa aktivnim M Drivelogic diferencijalom, za ovaj model specifičnom tehnologijom šasije, idealnog rasporeda težina i optimizovanih aerodinamičnih osobina donosi izuzetno čistokrvno M iskustvo.
Konceptualni sklad karakteristika M automobila takođe obuhvata specifične karakteristike strukture karoserija dva modela. Novi BMW M6 kupe ima dinamički oblikovani, lagani krov napravljen od plastike ojačane ugljeničnim vlaknima. Novi BMW M6 kabriolet je opremljen visoko kvalitetnim mekim krovom, čiji izgled nadopunjuje privlačni stajling "peraja" i potpuno automatski mehanizam otvaranja. Sve ovo omogućava vozaču i putnicima da uživaju u dinamičkim karakteristikama sportskog automobila visokih performansi, u skladu sa prirodnim silama sunca i vetra.
Sportska tehnologija u novom BMW M6 kupeu i BMW M6 kabrioletu utire put za nametanje performansi na trkačkoj stazi, ali pruža i vozaču uživanje u vožnji u svakodnevnim putovanjima od tačke A do tačke B. BMW M6 kupe ubrzava od 0 do 100 km/h (62 mph) za 4,2 sekunde, BMW M6 kabriolet za 4,3 sekunde. Međutim, dinamični karakter oba modela je takođe definisan njihovom agilnošću, preciznošću zaokreta u krivinama i vuče pri ubrzavanju na izlasku iz krivina, njihovo precizno kontrolisano rukovanje pod dejstvom intenzivnih bočnih sila i njihova spostobnost zaustavljanja. Najnovija inovacija stvorena da optimizuje rukovanje novim BMW M6 kupeom i novi BMW M6 kabrioletom u visoko dinamičnim situacijama vožnje su M karbon-keramičke kočnice, po prvi put u opcionoj ponudi.
Drugi atribut bez premca u odnosu na bilo kog konkurenta je iskorak u efikasnosti koji dolazi sa novim verzijama dva sportska automobila visokih performansi. Novi BMW M6 kupe beleži prosečnu potrošnju goriva od 9,9 litara na 100 kilometara (28,5 mpg imp) i emisiju CO2 od 232 grama po kilometru u test ciklusu EU. Ekvivalentne vrednosti za novi BMW M6 kabriolet su 10,3 l/100 km (27,4 mpg imp) i 239 g / km. Uprkos 10 odsto povećanoj snazi motora i skoku maksimalnog obrtnog momenta od 30 odsto - na 680 Nm (502 lb-ft) - potrošnja goriva i emisija CO2 smanjene su za više od 30 odsto u oba slučaja, u poređenju sa njihovim prethodnicima.
Dizajn: atletska aura, snažno oblikovane površine, elegantne linije
Klasične proporcije, sportske ali elegantne linije BMW-a serije 6 i poznati dizajnerski jezik BMW M automobila čine osnove za prepoznatljivi dizajn karoserije BMW kupea M6 i BMW kabrioleta M6. Moćno oblikovane površine i precizne konture naglašavaju sportsku auru oba modela, dok adaptibilna prednja LED velika svetla u standardnoj verziji naglašavaju njihov progresivni karakter. Pored toga, obeležja M stajlinga dodaju detalje koji su direktne posledice tehničkih odluka - kao što su količina vazduha potrebna za hlađenje, geometrija i aerodinamika šasije - i na taj način dodatno ističu izuzetne atribute performansi ovih automobila.
Oba modela su standardno opremljena M naplacima od lakih legura prečnika 19 inča. Kovani naplaci se sastoje od sedam dvostrukih paoka u dvobojnom finišu, dok opcioni M naplaci prečnika 20 inča od lakih legura nagoveštavaju smanjenje težine sa svojih pet složenih dvostrukih paoka.
Dinamičke konture, laki materijali: plastični krov BMW kupea M6 ojačan ugljeničnim vlaknima
Kao i kod njegovog prethodnika, krov novog BMW kupea M6 je izrađen od plastike ojačane ugljeničnim vlaknama, kao standard. Tamna boja krova daje silueti automobila sa dvoja vrata izuzetno izduženi izgled, koji je dodatno naglašen dinamičnim udubljenjem u centru krova. Korišćenje laganog materijala za krov omogućava da se težište automobila spusti, što povećava njegovu okretnost.
Bočna obloga Shadow visokog sjaja iz BMW Individual u standardnoj verziji skreće pažnju na ovu optimizovanu ravnotežu, a njena tamna boja koja prekriva ivice bočnih prozora (ili linije struka u slučaju BMW kabrioleta M6), kao i osnovu i donje delove aerodinamički optimizovanih M spoljnih retrovizora.
Ekskluzivni izgled novog BMW kabrioleta serije 6 je naglašen arhitekturom kvalitetnog mekog krova u stilu "peraja". Projektujući se ka zadnjem delu, peraja naglašavaju dinamičku siluetu automobila. Vertikalno staklo zadnjeg vetrobrana sa grejačima, koji se nalazi odmah iza zadnjih sedišta, uvlači se nezavisno od samog mekog krova. Proces automatskog otvaranja i zatvaranja krova može da se aktivira i prilikom stajanja i dok je vozilo u pokretu pri brzinama do 40 km/h (25 mph) pomoću dugmeta na centralnoj konzoli. Opcioni Comfort Access omogućava otvaranje ili zatvaranje krova pritiskom na dugme daljinskog upravljača koji služi i kao ključ za vozilo. Za otvaranje krova je potrebno 19 sekundi, a za ponovno zatvaranje 24 sekunde.
Motor: visokoturažni V8 sa M TwinPower Turbo tehnologijom
Novi BMW M6 kupe i kabriolet izražavaju svoj individualni stil čitavim nizom jedinstvenih detalja, kao i oštrim karakterom vožnje. Ali oba modela crpe snagu neophodnu za njihove inspirativne performanse iz istog izvora: visokoturažnog motora V8 sa M TwinPower Turbo tehnologijom, uzdužno postavljenog u prednjem delu automobila, čija snaga se usmerava na zadnje točkove preko sedmostepenog M menjača sa dvostrukim kvačilom sa Drivelogicom. Ova pogonska grupa kombinuje konstruktivne osobine preuzete direktno iz automobilskog sporta sa inovacijama razvijenim pod zastavom Efikasne Dinamičnosti. Njen paket tehnologije, koji je bez premca u svetu, obuhvata dva turbo punjača koji rade u skladu sa principom twin-scroll, poprečno postavljene izduvne grane, direktno ubrizgavanje visoke preciznosti, promenljivog tajmiranja ventila sistema VALVETRONIC i kontinualno promenljive kontrole bregaste osovine Double-Vanos.
Nepogrešive, tipično M karakteristike performansi 4,4-litarske pogonske grupe su definisane svojim munjevitom reakcijom i silovitom, linearnom isporukom snage sadržane u višim rasponima obrtaja. Obrtni moment od 680 Nm (502 lb-ft) je dostupan između 1.500 i 5.750 obrataja u minuti. Motor V8 postiže maksimalnu snagu od 412 Kw/560 Ks između 6.000 i 7.000 obrtaja u minuti, a dostiže maskimalno 7.200 obrtaja. Sve ovo znači da je raspon broja obrtaja dostupan kod novih modela skoro tri puta širi nego kod motora koji su pokretali prethodnu gerenaciju.
Iskorištavanje velike snage u cilju postizanja dinamičnosti: sedmostepeni M menjač sa dvostrukim kvačilom i sistemom Drivelogic.
Savršeno podešen da podrži performanse i karakteristike motora V8, sedmostepeni M menjač sa dvostrukim kvačilom i sistemom Drivelogic pretvara impresivnu snagu motora u izuzetno efikasno ubrzanje. Ovo omogućava princip konstrukcije DCT koji efikasno kombinuje dve menjačke kutije u jednom kućištu - ali gotovo bez veličine ili težine koja bi mogla da bude nedostatak u odnosu na konvecionalni menjač.
M DCT Drivelogic pruža vozaču tri različita programa promene brzine, kako u automatskom (D) tako i u manuelnom režimu (S). Pored toga, elektronika takođe pruža funkciju Launch Control koja obezbeđuje neprevaziđeno ubrzanje pri kretanju iz mesta, Low Speed Assistance za lakše kretanje pri malim brzinama, kao i funkciju Auto Start-Stop za povećanje efikasnosti. Novi BMW M6 kupe i novi BMW M6 kabriolet su opremljeni sa standardnim novorazvijenim M kožnim upravljačem, zajedno sa multifunkcijskim tasterima i ručicama za menjanje brzine.
M aktivni diferencijal pruža izuzetnu vuču u dinamičnim situacijama vožnje.
Novi BMW M6 kupe i novi BMW M6 kabriolet ostavljaju upečatljiv utisak nudeći optimalnu vuču na teškim putevima, lošim vremenskim uslovima, kao i kod dinamičkog ubrzanja prilikom izlaska iz krivina. Za ovo se stara inovativni zadnji diferencijal sa varijabilnim zabravljenjem.
Aktivni M diferencijal omogućava da snaga motora bude podeljena precizno i brzo između levog i desnog zadnjeg točka u skladu sa zahtevima vožnje u bilo kom trenutku. Elektronski kontrolisani diferencijal ograničenog proklizavanja pomaže da se smanji razlika u brzini broja obrtaja između zadnjih točkova, što je neophodno da se optimizuje vuča. Kontrolna jedinica aktivnog M diferencijala je povezana sa sistemom kontrole stabilnosti DSC, što omogućava da se svaka situacija u vožnji može precizno analizirati i gubitak oslonca na jednom točku se otkriva u ranoj fazi. Efekat zabravljenja koji se generiše kao odgovor na ovo može varirati između 0 i 100 odsto.
M-specifična tehnologija šasije, dinamička kontrola amortizera, M Servotronic, dinamička kontrola stabilnosti DSC sa M dinamičkim režimom.
Šasija novog BMW M6 kupea i novog BMW M6 kabrioleta je razvijena u skladu sa M specifikacijama i zato kombinuje izvanredne atribute performansi sa funkcijama koje poboljšavaju udobnost i koje će vozači ceniti u svakodnevnom korišćenju. To su, na primer, integrisana zadnja osovina, čija je konstrukcija kruto zakovana za karoseriju, dvostruka viljuška prednje osovine koja se može pohvaliti specifičnom kinematikom, kao i novorazvijene komponente izrađene od kovanog aluminijuma. Nosači koriste velike panele na prednjoj i zadnjoj osovini da obezbede ravnomerno prenošenje dinamičkih sila na karoseriju. Prilikom oštrog savladavanja krivina, ovo znatno pomaže u smanjenju tendencije vozila ka prevrtanju koje izazivaju neravnine na putnoj površini. Kako konstrukcija šasije, tako i njena savršena usklađenost sa svakim modelom su definisani ogromnom stručnošću stečenom na trkačkim pistama i usavršeni tokom opsežnih testiranja na stazi u Nordšlife u Nurburgring .
Standardna oprema za oba modela uključuje i elektronski kontrolisane amortizere. M-specifični sistem dinamičke kontrole amortizera prilagođava snagu amortizacije udaraca elektrohidrauličnim putem u cilju pružanja neophodne reakcije za trenutnu situaciju u vožnji i ispunjavanja želja vozača. Izbor od tri podešavanja omogućava vozačima da prilagode karakteristike amortizera svojim potrebama i željama.
Hidraulični upravljač sa nazubljenom letvom obezbeđuje nenadmašnu preciznost i visok stepen udobnosti. Ovaj sistem ima promenljivi odnos koji povećava stabilnost u pravolinijskom kretanju i smanjuje broj okretaja upravljača neophodan pri parkiranju i skretanja sa puta. Takođe, standardna Servotronik asistencija u vožnji, zavisna od brzine kretanja, posebno je usklađena sa M specifikacijama i omogućava vozačima da izaberu ličnu konfiguraciju uz pomoć tri opciona podešavanja.
Pored primene kočionih impulsa i smanjenja snage motora u cilju stabilizacije automobila, sistem kontrole stabilnosti DSC ova dva sportska automobila visokih performansi takođe koristi i sistem protiv zabravljenja točkova (ABS), kontrolisano kočenje u krivnama (CBC), dinamičku kontrola kočenja (DBC), asistenciju pri kočenju, funkciju sušenja kočnica i asistenciju prilikom kretanja vozila. Režim M Dinamic (MDM) se može aktivirati u cilju prenebegavanja osnovnih postavki pritiskom na dugme DSC. Podizanjem praga intervencije DSC omogućava se lakše pokretanje na snegu ili rastresitom pesku, uz veoma malo kretanje pogonskih točkova. Režim MDM takođe otvara put za poznatu M reakciju samostalnog ispravljanja vozila. Režim "DSC Off" se takođe može aktivirati pritiskom na dugme.
Inovacija osmišljena za precizno rukovanje: M karbonsko - keramičke kočnice.
Najnovija verzija kočionog sistema od složenih materijala visokih performansi daju novom BMW M6 kupeu i novom BMW M6 kabrioletu izvanrednu moć zaustavljanja. Njegove izuzetne funkcije uključuju čak i manju težinu, odličan osećaj prilkom kočenja i performanse bez gubitka kočione sile, čak i pod velikim opterećenjem. Prečnik samoventilirajućih perforiranih kočionih diskova je 400 mm spreda i 396 milimetara pozadi. Fiksirana kočiona klješta sa šest klipova na prednjoj osovini – obojena u metalik tamno plavu boju sa M logom - radijalno su zakovana za ležaj.
Kao alternativa standardnom kočionom sistemu visokih performansi od složenih materijala, M karbonsko - keramičke kočnice debituju u novom BMW kupeu M6 i novom BMW kabrioletu M6. Dostupne su u kombinaciji M točkovima prečnika 20 inča od lakih legura i sastoje se od diskova prečnika 410 na prednjoj osovini i 396 milimetara pozadi. Napravljeni od novog tipa keramike ojačane ugljeničnim vlaknima, ovi diskovi se mogu pohvaliti još većom otpornošću na toplotu koju kombinuju sa značajno smanjenim rotirajućim masama. Ovaj inovativni materijal je takođe pokazao i izuzetnu otpornost na habanje.
Opcioni M karbonsko - keramički sistem takođe poseduje fiksirana kočiona klješta sa šest klipova spreda, kao i plivajuća klješta sa jednim klipom pozadi. Klješta se mogu prepoznati po specijalnoj zlatnoj završnoj boji.
Laka konstrukcija, besprekorna zaštita putnika.
Inteligentna kombinacija materijala daje strukturi karoserije impresivnu snagu i izuzetno malu težinu. Kao i u slučaju upotrebe CFRP (polimer ojačan ugljeničnim vlaknima) za krov novog BMW M6 kupea, izbor materijala za sve ostale komponente karoserije uklapa se u sveobuhvatnu laganu konstruktivnu strategiju. Vrata i poklopac motora ova dva sportska automobila visokih performansi su izrađeni od aluminijuma, a bočni paneli spreda od termoplastične mase. Pored toga, poklopci prtljažnika – a u slučaju BMW kabrioleta M6, i krovni pokrivač - su od kompozitne presovane stakloplastike (SMC Sheet Moulding Coumpound). Odnos težine i snage iznosi 3,3 kg / Ks za novi BMW M6 kupe i 3,5 kg / Ks za novi BMW M6 kabriolet, što je značajno poboljšanje u odnosu na prethode modele.
Robusna struktura elemenata koji primaju opterećenja, velike i precizno definisane zone deformacije i visoko efikasni bezbednosni sistemi daju osnovu za visok nivo pasivne bezbednosti kod oba modela. Sigurnosna oprema u standardnoj verziji obuhvata prednje i bočne vazdušne jastuke, bočne vazdušne zavese za glavu za oba reda sedišta u novom BMW M6 kupeu, kao i prednje vazdušne jastuke i bočne toraks vazdušne jastuke integrisane u okvire sedišta novog BMW kabrioleta M6. Model sa mekim krovom takođe odlikuju rol barovi napravljeni od visoko legiranog aluminijuma. Oba modela takođe poseduju inercione sigurnosne pojaseve sa tri tačke oslonca, sistemom ograničavanja sile u pojasevima i predutezačima na prednjim sedištima i sistemom za postavljanje ISOFIX dečjeg sedišta pozadi.
Dva modela visokih performansi su projektovana kao četvorosedi, a prostor u prtljažniku je značajno povećan u poređenju sa prethodnim modelima. Kapacitet prtljažnika novog BMW M6 kupea iznosi 460 litara. Novi BMW M6 kabriolet može da primi 300 litara prtljaga sa spuštenim krovom i 350 litara sa podignutim.
Individualne postavke konfiguracije, dva M Drive tastera na volanu.
Poznatom M osećanju takođe doprinosi za model specifičan enterijer među čije najistaknutije osobine spadaju novorazvijena M sportska sedišta i M-specifična kabina, zajedno sa tasterima za prilagođavanje DSC režima, karakteristika performansi motora, mapiranja amortizera, reakcija M Servotronika i programa promene brzine. Pojedinačno konfigurisana podešavanja mogu biti sačuvana pomoću dva M Drive tastera na upravljaču i pozvana po potrebi.
Opciono je dostupan BMW ekran na vetrobranu sa M-specifičnim informacijama, zajedno sa širokim asortimanom drugih sistema za pomoć vozačima iz BMW ConnectedDrive, kao što su kontrola daljine kod parkiranja, kamera u zadnjem braniku, asistencija dugog svetla, obaveštenje o promeni brzine, upozorenje o promeni trake, upozorenje o napuštanju trake, pogled oko čitavog automobila, kao i BMW sistem noćnog osmatranja sa sistemom za prepoznavanje pešaka. Izbor opcione opreme uključuje M multifunkcijska sedišta, profesionalni navigacioni sistem i vrhunski muzički sistem Bang & Olufsen.
Delta Motors