AutoMAGAZIN - Predstavljamo

Najnovije vesti iz auto industrije

Predstavljen Novi Fiat Doblo Cargo

Predstavljen Novi Fiat Doblo Cargo

Početkom februara međunarodnoj štampi u Italiji predstavljen je Novi Doblò Cargo, četvrta generaciju modela Fiat Professional, sada još funkcionalniji, uz bolje performanse i veću vrednost...

Predstavljen Novi Fiat Doblo Cargo

To su smernice koje su omogućile da Fiat Professional dizajnira vozilo koje će zauzeti vodeće mesto u svojoj klasi po pitanju performansi, funkcionalnih karakteristika, nosivosti, produktivnosti, ekonomičnosti i malih troškova održavanja.


Ubrzo nakom svetske premijere na Sajmu automobila u Hanoveru 2014. godine, Doblò Cargo je sada dostupan široj publici uz potpuno obnovljen dizajn enterijera i eksterijera koji odražava klasične specifikacije ovog modela koje su na nivou putničkog automobila. Da biste stekli predstavu o tome, samo pogledajte upečatljivi ultra-moderni prednji kraj, povećanu rešetku hladnjaka i mnoštvo novih komponenti (branici, hauba, farovi i zadnje svetlosne grupe). I putnički deo je pretrpeo znatne promene, sa novom instrument tablom, novim tkaninama, upravljačem, grafikom instrument table i tapacirungom vrata. Konfiguracija vođena funkcionalnošću ogleda se i u nizu naročitih ergonomskih rešenja, od multifunkcionalnog prednjeg reda sedišta za vozača i dva suvozača, preko tišeg enterijera, novog info-zabavnog centra i gejtvej uređaja. Pored toga, kao i kod prethodne generacije, nosivost i zapremina modela Doblò Cargo su ponovo u vrhu svoje kategorije.

Predstavljen Novi Fiat Doblo Cargo

Drugi cilj tokom razvoja novog vozila Fiat Professional bio je fokusiran na performanse, što se i vidi iz poboljšanog odziva obrtnog momenta u gradskoj vožnji (do 40%). Pored toga Novi Doblò Cargo omogućava najbolje upravljanje i najveću udobnost vožnje u svojoj klasi, zahvaljujući nezavisnom zadnjem vešanju Bi-link (jedinstveno u ovom segmentu). Linija modela ja proširena kako bi uključila i novu EcoJet verziju – opremljenu 1,3-litarskim Multijet II motorom od 90 ks ili 1,6-litarskim motorom Multijet II od 105 ks – koji kombinuju niske troškove održavanja i malu potrošnju goriva (smanjenje do 15%).


Velika evolucija na polju funkcionalnosti i performansi u kombinaciji sa inicijativom razvoja usmerenog na smanjenje ukupnih troškova posedovanja vozila (uključujući sve troškove kupoprodaje) omogućila je da Novi Doblò Cargo bude pouzdan, poseban i od još veće vrednosti za profesionalne korisnike. Ceo paket poboljšan je i sveobuhvatnom paletom usluga i dodatne opreme stvorenih u saradnji sa Moparom, pored pristupačnih rešenja finansiranja razvijenih od strane FCA Bank, kao i dostupnošću najšire game u segmentu, sa verzijama i rešenjima za posebne namene i specijalnim vozila.


U zavisnosti od tržišta, linija modela se sastoji iz 4 vrste karoserije (platforme Cargo, Combi, WorkUp i Load), 2 visine krova i 2 međuosovinska rastojanja. Pogon dolazi iz nekog od šest turbodizel motora – 1,3-litarski MultiJet II (75 ili 90 ks), 1,6-litarski MultiJet II (100 i 105 ks), 1,6-litarski MultiJet II od 90 ks sa poluautomatskim menjačem i 2,0-litarski Multijet od 135 – kao i tri benzinska motora: 1,4-litarski od 95 ks, 1,4-litarski TurboJet of 120 ks i 1,4-litarski TurboJet od 120 ks na benzin/prirodni gas. To je najšira ponuda u segmentu, sa verzijama i rešenjima od kombija do vozila za linijski prevoz, kao i verzija prilagođenih za posebne namene i posebnih vozila.

Predstavljen Novi Fiat Doblo Cargo

Kao naslednik pobedničkog modela (Doblò je bio izbor preko 1,4 kupaca od 2000. godine) Novi Doblò Cargo pretenduje da učvrsti vodeću poziciju u ovom tržišnom sektoru, koji se odnosi na 25% svih lakih dostavnih vozila u Evropi. Sa prodajom u preko 80 zemalja širom sveta, uključujući i Severnu Ameriku gde je plasiran kao RAM Promaster City, Doblò Cargo postaje globalno vozilo – kao i Nuovo Ducato – predodređeno da podrži rast grupe FCA u sektoru lakih dostavnih vozila.  


Kao i kod prethodnih generacija, Doblò Cargo se proizvodi u Turskoj, u fabrici Tofaš u Bursi, jednom od najboljih centara automobilske industrije u svetu, što potvrđuje i nagrada zlatne medalje za Proizvodnju svetske klase.
Više funkcija, više performansi, i više vrednosti: Novi Doblò Cargo predstavlja „bolji način poslovanja“.


Još funkcionalniji


Potpuno restilizovani enterijer i eksterijer modela Doblò Cargo predstavljaju rezultat vrhunskog dizajna kao kombinacije karakteristika putničkog automobila sa konceptom lakog dostavnog vozila zarad pružanja osećaja energičnosti, sigurnosti i snage. Ovo novo vozilo pod-brenda Fiat Professional naslanja se na koncept „dizajn u službi funkcionalnosti“ koji je oduvek bio zaštitni znak ovog modela.


Dizajn i funckionalnost kao kod putničkog automobila


Enterijer i eksterijer modela Doblò Cargo potpuno su restilizovani u skladu sa obrascem koji nedvosmisleno pripada putničkom automobilu. Od modernizovanog i upečatljivog prednjeg dela sa novom haubom (sa više tečnih linija koje odgovaraju zakrivljenju krova), redizajnirani elementi uključuju i nove branike, veću prednju rešetku, i nove zadnje svetlosne grupe koje naglašavaju horizontalne linije karoserije. Pored toga, i 16-inčne felne sa integrisanim poklopcima u potpunosti su redizajnirane.


Uz kompaktan i jedinstven izgled, Doblò Cargo poseduje i niz inovacija u putničkoj kabini, koje potvrđuju ključnu orijentaciju brenda Fiat Professional: „stvaranje izuzetnog radnog mesta za vozače“. Nova putnička kabina prepuna je raznih rešenja namenjenih povećanju funkcionalnosti i udobnosti, što se vidi po novoj instrument tabli, novim tkaninama, upravljaču, grafici instrument table i tapacirungu na vratima.

Predstavljen Novi Fiat Doblo Cargo

3 multifunkcionalna prednja sedišta


Takođe, pristup usmeren na dostizanje najvišeg nivoa funkcionalnosti jasno se ogleda i u novom multifunkcionalnom prednjem redu sedišta, sa mestom za vozača i dva suvozača sa prostranim prtljažnim odeljkom ispod sedišta.


Srednje sedište se spušta i može se koristiti kao naslon za ruku ili zgodan držač dokumenata, a i desno sedište može da se spusti kako bi mogao da se utovari duži teret, koji se bezbedno pričvršćuje zahvaljujući praktičnim kukama za teret na zadnjoj strani naslona. Praktičnost dalje povećavaju i elektronski podesivi i sklopivi spoljašnji retrovizori.


Pregrade za prtljag, namenska ergonomska rešenja i teretni odeljak
Stil inspirisan funkcionalnošću ogleda se i u velikom broj pregrada za prtljag, kaseti na zaključavanje sa amortizovanim poklopcem, i novom, još ergonomičnijem upravljaču.


Praktičnost je očigledna i u racionalno oblikovanom prtljažniku, ergonomskim ručkama vrata (i na prtljažniku i na kabini) i praktičnim zadnjim vratima sa uglom otvaranja od 180° koja omogućavaju brz i lak pristup – sva ova specifična rešenja jedinstvena su u ovoj klasi.


Pored toga, kao i kod prethodne generacije, nosivost do 1 tone i zapremina Doblò Cargo od preko 5 m3 nemaju premca u svojoj klasi.


Izdašne unutrašnje dimenzije uključuju prtljažnik dužine 182 cm na verziji sa kratkim međuosovinskim rastojanjem i 217 cm na verziji sa dužim međuosovinskim rastojanje, uz širinu od 171 cm i visinu krova od 130 cm ili 155 cm na verzijama. Pored toga, rastojanje između kućišta točkova koje iznosi 123 cm omogućava transport do 2 euro palete.


Kao i prethodni model, Doblò omogućuje različite načine podele putničkog i prtljažnog prostora: rotirajuća zadnja sedišta, sa čvrstom pregradom, prozorom ili horizontalnim rešetkama. Pod prtljažnog odeljka poseduje 6 kuka za pričvršćivanje tereta a tu su i jedno ili dva svetla (u zavisnosti od verzije) sa unutrašnje strane zidova koja omogućavaju dobru vidljivost unutra. Kupci pored toga mogu da naruče i praktičnu odvojivu lampu.

Predstavljen Novi Fiat Doblo Cargo

Unapređeni info-zabavni sistem


U zavisnosti od paketa opreme, Doblò Cargo nudi dva nivoa opreme za info-zabavni sistem vozila, a oba karakteriše veoma dobar zvuk. Prvi sistem poseduje TFT displej, FM/AM radio, USB za medija plejer/iPod, AUX-In ulaz, automatsku kontrolu jačine zvuka u odnosu na brzinu kretanja, Bluetooth (bez prepoznavanja glasa) i, na zahtev, komande na upravljaču.


Doblò Cargo je dostupan i sa proslavljenim multimedijalnim sistemom UConnect 5“ opremljenim 5-inčnim ekranom u boji osetljivim na dodir koji je među najvećima u segmentu, i koji omogućava vozaču da pristupi svim glavnim funkcijama uključujući i analogni radio – ili digitalno/analogni radio na zahtev – i multimedijalnim izvorima (medija plejer, iPod, iPhone, pametni telefon) koji mogu da se priključe preko USB ili AUX-In ulaza.


UConnect 5” dolazi sa komandama na upravljaču i Eco:Drive softverom koji vozaču pomaže u smanjenju potrošnje goriva i emisija CO2. Ovaj sistem takođe može biti opremljen i integrisanom Sat Nav navigacijom razvijenom u saradnji sa brendom TomTom.


I na kraju, u cilju efikasnog upravljanja voznim parkom, Doblò Cargo može biti opremljen inovativnim gejtvej uređajem instaliranim na samom vozilu. Gejtvej interfejs sa ugrađenom mrežom omogućava prikupljanje informacija o statusu vozila i njihov prenos u FMS (Fleet Management System) formatu.

Tiša vožnja


Život sa Doblò Cargo je bolji i po pitanju zvučnog komfora, zahvaljujući namenskim rešenjima izolacije putničkog dela koji smanjuju unutrašnji nivo buke za do 3dB u proseku.


Bolje performanse


Po pitanju performansi, novo vozilo i dalje ima nezavisno zadnje vešanje Bi-link koje omogućava neverovatnu udobnosti i najbolju upravljivost u klasi, u svim vremenskim uslovima, nezavisno od opterećenja. Linija modela je proširena i na novu EcoJet verziju – opremljenu 1,3-litarskim motorom MultiJet II od 90 ks ili 1,6-litarskim MultiJet II od 105 ks – koji kombinuje niske troškove održavanja i malu potrošnju goriva (smanjenje do 15%).


U skladu sa uspešnom i ekskluzivnom strategijom „jedna misija – jedan motor“ brenda Fiat Professional, izbor pogonskih agregata za model Doblò garantuje vrhunske performanse u skladu sa profesionalnim zahtevima i vrstom upotrebe – od pretežno urbane vožnje do dužih putovanja – u samom vrhu segmenta po pitanju potrošnje goriva i emisija nalazi se 1,4-litarski motor TurboJet na dve vrste goriva (benzin/gas).

 

 Versioni Combi


Najbolja upravljivost u klasi


Doblò Cargo pruža najbolju upravljivost i udobnost vožnje u svojoj klasi, pre svega zahvaljujući nezavisnom zadnjem vešanju Bi-link – jedinstvenom u segmentu – koje omogućuje veće opterećenje uz minimalnu opstrukciju poda teretnog odeljka.  Zahvaljujući modularnosti komponenti (opruge, amortizeri, fleksibilna postolja, torzija, itd.) vešanje Bi-link je posebno podešeno za karakteristike i misiju ovog vozila.


Poboljšan odziv obrtnog momenta


Iskustvo vožnje, naročito po gradu, maksimalno poboljšavaju posebno podepšeni 1,3-litarski i 1,6-litarski turbo dizel motori sa poboljšanim odzivom obrtnog momenta, koji se povećava već i pri malom broju obrtaja (poboljšanje odziva obrtnog momenta na motoru Multijet od 1,3 litre je oko 40%) što daje veću elastičnost i bolji odziv. Poboljšanja su pretrpeli i kvačilo i menjač, za još veće zadovoljstvo vožnje.

Predstavljen Novi Fiat Doblo Cargo

EcoJet verzije


1,3-litarski Multijet II od 90 ks i 1,6-litarski Multijet II od 105 ks takođe su dostupni u EcoJet verziji. Ove verzije omogućavaju velike uštede goriva i smanjenje emisija zahvaljujući primeni Start&Stop sistema, guma sa nižim otporom trenja, inteligentnog alternatora, uljne pumpe varijabilne zapremine i aerodinamičnog pakovanja. Zajedno, sva ova rešenja ostvaruju do 12% uštede na gorivu na verziji 1.3 i do 15% na verziji 1.6.


Jedna misija jedan motor


Linija motora dostupnih na modelu Novo Doblò Cargo sastoji se od šest turbo dizel motora – 1,3-litarski MultiJet II (75 i 90 ks) sa 200 Nm, 1,6-litarski MultiJet II (100 i 105 ks) sa 290 Nm, 1,6-litarski MultiJet II od 90 ks i 200 Nm sa poluautomatskim menjačem i 2,0-litarski MultiJet II sa 135 ks i 320 Nm – kao i dva benzinska motora: 1,4-litarski motor sa 95 ks i 127 Nm, 1,4-litarski TurboJet sa 120 ks i 206 Nm, i 1,4-litarski TurboJet sa 120 ks i 206 Nm obrtnog momenta, na dve vrste goriva – benzin i gas.


Svi motori zadovoljavaju standard Euro 5+, dizel motori pripadaju drugoj generaciji porodice MultiJet, koja je sinonim za naprednu tehnologiju, performanse i ekonomičnost. U poređenju sa prvom generacijom motora iz porodice MultiJet, sistem za dovod goriva je opremljen bržim brizgaljkama koje mogu da izvrše nekoliko uzastopnih ubrizgavanja u veoma kratkom roku. Servo-ventil sistema MultiJet II sa balansiranim klipom omogućava do 8 ubrizgavanja po ciklusu, daju i veću brzinu, fleksibilnost i preciznost u različitim fazama rada. Pored toga, pritisak ubrizgavanja goriva na motoru MultiJet II podignut je na 1800 bara, a novi tip brizgaljke omogućio je razvoj veoma naprednih strategija optimizacije sagorevanja, kao što je oblikovanje tempa ubrizgavanja u cilju poboljšanja procesa sagorevanja i tišeg rada motora uz manje emisije čestica i oksida azota (Nox).

 

Što se tiče specifikacija motora, 1,3-litarski turbo dizel MultiJet (75 ili 90 ks) daje 200 Nm maksimalnog obrtnog momenta na samo 1.500 obrtaja što omogućava veliku startnost. Obe verzije snage dele isto izvanredno iskustvo vožnje, odlične performanse, nizak nivo buke, male troškove (potrošnja goriva i održavanje), besprekornu pouzdanost i poštovanje životne sredine. Maksimalna brzina za 1,3-litarski MultiJet II od 90 ks je 158 km/h, uz prosečnu potrošnju od 4,4 l/100 km (Ecojet Cargo verzija sa kraćim međuosovinskim rastojanjem) i CO2 emisije od samo 115 g/km (Ecojet Cargo verzija sa kraćim međuosovinskim rastojanjem). Za ubrzanje od 0 do 100km/h potrebno je samo 13,6 sekundi. Za verzijzu od 75 ks, ove vrednosti su, istim redosledom, 145 km/h, 4,8 l/100 km i 126 g/km (Cargo verzija sa kraćim međuosovinskim rastojanje i Stop&Start sistemom) i 15,7 sekundi za ubrzanje od 0 do 100 km/h.


1,6-litarska verzija od 90 ks dostupna sa poluautomatskim menjačem Comfort-Matix predstavlja savršeno rešenje za kupce koji traže zlatnu sredinu između poštovanja ekologije i malih troškova, bez odricanja od snage i fleksibilnosti. Novi Doblò Cargo sa 1,6-litarskim motorom MultiJet II od 90 ks ima maksimalnu brzinu od 158 km/h, ubrzava od 0 do 100 km/h za 15,3 sekundi, uz prosečnu potrošnju i emisije od 4,9 litara/100 km, odnosno 130 g/km (vrednosti za Cargo verziju sa kraćim međuosovinskim rastojanjem i S&S sistemom).


U kombinaciji sa 6-stepenim manuelnim menjačem, 1,6-litarski MultiJet II od 100 ks ili 105 ks pruža visom maksimalni obrtni momenat (290 Nm), što je naročito bitno jer je data vrednost dostupna već na 1.500 obrtaja. U ovoj konfiguraciji, Nuovo Doblò Cargo sa 1,6-litarskim motorom MultiJet II od 105 ks nudi izvanredne performanse – maksimalna brzina od 164 km/h i 0 do 100 km/h za 11,6 sekundi – uz smanjene emisije CO2 i manju potrošnju goriva (prosečno 124 g/km CO2 i 4,7 litara/100 km za Ecojet Cargo verziju sa kraćim međuosovinskim rastojanjem).  Najmoćniji dizel na Novi Doblò Cargo je 2.0 Multijet II koji isporučuje 135 ks uz impresivnih 320 Nm obrtnog momenta na 1.500 – što je najbolja vrednost u klasi – za istinski odlično iskustvo vožnje i ozbiljne performanse (maksimalna brzina od 179 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 10,2 sekundi) uz minimalnu potrošnju goriva i emisije CO2: prosečno 5,9 litara/100 km i 154 g/km.

Predstavljen Novi Fiat Doblo Cargo

Kompaktan i pouzdan 1,4-litarski motor sa 16 ventila iz porodice Fire predstavlja novi početni model benzinskog pogonskog agregata za Novi Doblò. Ovaj motor razvija 95 ks pri 6.000 obrtaja i dostiže maksimalni obrtni momenat od 127 Nm na 4.500 obrtaja. U kombinaciji sa 5-stepenim manuelnim menjačem, ovaj motor dostiže maksimalnu brzinu od 161 km/h uz ubrzanje od 0 do 100 km/h za 13,3 sekundi. Poseduje sertifikat Euro 6, a prosečna potrošnja na verziji sa kraćim međuosovinskim rastojanjem i Start-Stop sistemom iznosi 7,0 litara/100 km uz 163 g/km emisija CO2.


Idealan za ljude koji hoće vozilo koje može da se probije kroz gužvu gradskog saobraćaja uz male troškove, Novi Doblò sa 1,4-litarskim motorm T-Jet od 120 ks pruža veoma dinamičan odziv, smanjenu potrebu za menjanjem brzina i dovoljno ubrzanja. U skladu sa standardom Euro 6 i u kombinaciji sa 6-stepenim manuelnim menjačem, ovaj živahni motor isporučuje maksimalnih 206 Nm pri 2.000 obrtaja uz impresivne performanse: maksimalna brzina od 172 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 10,2 sekunde.


Ponudu upotpunjuje i motor na dvostruki pogon (benzin/gas), sa svim performansama benzinskog motora uz ekonomične i ekološke prednosti prirodnog gasa. Što se tiče specifikacija, motor T-JET Natural Power zapremine 1,4-litre sa 16 ventila razvija maksimalnih 120 ks (i na benzinu i na gasu) uz ujednačeno povećanje obrtnog momenta (206 Nm na 2.000 obrtaja). Time se dobija fleksibilnost obrtnog momenta na većim brzinama i smanjuje se potreba korišćenja 6-stepenog menjača što omogućava prijatnu i opuštenu vožnju. A kada dođe vreme za polazak, samo stisnite papučicu gasa i dobićete iznenađujuće ubrzanje, potpomognuto turbo-punjačem male inercije. Kao i njegovi prethodnici, Novi Doblò Cargo Natural Power je dizajniran sa ekološkom svešću – što dokazuje prosečno 4,9 g/100 km emisija CO2 – i pruža razuman pristup iskorišćavanju prostora, gde su rezervoari gasa smešteni ispod platforme teretnog odeljka kako bi se sačuvala njegova zapremina. Ukupna zapremina rezervoara gasa iznosi 95 litara, što je jednako 16,15 kg prirodnog gasa za verziju sa kraćim međuosovinskim rastojanjem sa 4 boce gasa (verzija sa dužim međuosovinskim rastojanjem poseduje 5 boca gasa ukupne zapremine 130 litara / 22,1 kg prirodnog gasa) uz benzinski rezervoar kapaciteta 22 litre.


Više vredi


Nuovo Doblò Cargo je pouzdano, posebno vozilo koje profesionalnim korisnicima pruža veću vrednost. Kvaliteti ovog vozila su maksimalno povećani kroz radikalnu revoluciju funkcionalnosti i performansi, u kombinaciji sa razvojnim programom usmerenim na smanjenje ukupnih troškova posedovanja.


Ceo paket dodatno poboljšava sveobuhvatan niz usluga i dodatne opreme stvorenih u saradnji sa Moparom, pored pristupačnih finansijskih rešenja koja nudi FCA Bank, kao i dostupnost najšire linije modela u celom segmentu, sa verzijama i rešenjima koja idu od kombija do vozila za linijski transport putnika, verzija prerađenih za posebne namene i specijalnih vozila.

 

Širok spektar modela


Gamu modela čine četiri različite karoserije (Cargo, Combi, WorkUp i Chassis cab sa teretnom platformom), 2 različite visine krova i 2 međuosovinska rastojanja. Pogon daje neki od šest turbodizel motora – 1,3-litarski motor MultiJet II (75 i 90 ks), 1,6-litarski Multijet II (100 i 105 ks), 1,6-litarski Multijet II od 90 ks sa poluautomatskim menjačem i 2,0-litarski Multijet od 135 ks – uz tri benzinska motora: 1,4-litarski motor od 95 ks, 1,4-litarski TurboJet od 120 ks i 1,4-litarski TurboJet od 120 ks na dve vrste goriva (benzin/gas).
U zavisnosti od tržišta, na ovoj liniji modela postojaće određene razlike u pogledu standardne i dodatne opreme kako bi se što bolje odgovorilo na potrebe pojedinačnih zemalja.


Što se tiče bezbednosti, ravnomernu i intuitivnu stabilnost na putu osigurava usvajanje sistema elektronske kontrole stabilnosti kao dela standardne opreme, uključujući i ABS sa sistemom elektronske korekcije kočenja (EBD), ESC sistem sa kontrolom proklizavanja (ASR), hidrauličnom pomoći pri kočenju (HBA) i funkcijom Hill-Holder koja pomaže pri pokretanju automobila na uzbrdici. Bezbednosnu opremu nove linije modela upotpunjuju i prednji i bočni vazdušni jastuci koji putnicima pružaju zaštitu glave i trupa, kao i sistem za praćenje pritiska u gumama. akon lansiranja, vozila će biti dostupna i sa sistempom Traction+ koji poboljšava vuču na površinama različitog prianjanja (npr. kada je jedan točak na snegu ili blatu), bez povećanja težine vozila ili troškova održavanja (kao što je slučaj kod vozila sa pogonom na sva četiri točka).

Predstavljen Novi Fiat Doblo Cargo

Mopar® usluge i dodatna oprema


Mopar® – referentni brend za usluge, brigu o klijentima, originalne delove i dodatnu opremu za brendove FCA grupe – nudi preko 100 različitih paketa dodatne opreme za Doblò Cargo, savršeno usklađenih sa vozilom u potpunoj saglasnosti sa svim tehničkim i stilskim karakteristikama.


Među najpopularnije pakete dodatne opreme spadaju razni sistemi za prevoz radne opreme i rešenja koja dodatno naglašavaju funkcionalnost modela Fiat Professional, kao idealnog pomoćnika u svim profesionalnim sektorima: od krovnih nosača preko sistema za utovar sa valjcima, do bočnog držača za merdevine, bloka za pričvršćivanje tereta i nosača cevi. Moparov katalog tokođe nudi i bočne štitnike od sunca, zaštitu za pod teretnog dela, zaštitu za unutrašnje strane zidova, bezbednosne rešetke za prozore i razne vrste kuka za vuču.  Mopar će takođe u ponudu uvrstiti i usluge iz programa „Moparove zaštite vozila“ za Nuovo Doblò Cargo (sa preko 50 usluga dostupnih u preko 30 zemalja na području Evrope, Bliskog istoka i Afrike) koje svojim korisnicima garantuju potpunu bezbrižnost zahvaljujući velikoj pokrivenosti mehaničkih delova i namenskih planova servisa, pored usluga podrške i servisiranja koju vrše visoko-kvalifikovani tehničari koristeći isključivo originalne rezervne delove. „Moparova zaštita vozila“ podržaće lansiranje modela Nuovo Fiat Doblò Cargo sveobuhvatnom paletom rešenja podrške i održavanja:

„Top Care“ i „Top Care Plus“: plan za „maksimalnu bezbrižnost“ koji korisnicima nudi kompletno pokriće, uključujući mehaničke i električne delove, kao i plansko servisiranje. Sa opcijom „Plus“, korisnici takođe mogu da vrše zamenu niza delova podložnih habanju;


„Easy Care“ i „Easy Care Plus“: usluge održavanja koje pokrivaju troškove podrške i planskog servisa po konkurentnim cenama. Sa opcijom „Plus“, korisnici takođe mogu da vrše zamenu niza delova podložnih habanju;


„Maximum Care“: pokriće mehaničkih i elektronskih delova kojim se produžava garancija vozila;


„Powertrain Care“: pokriće mehaničkih delova produžava garanciju motora, menjača i sistema prenosa.

Predstavljen Novi Fiat Doblo Cargo

I na kraju, Mopar je stvorio jedinstvenu internet platformu prepunu sadržaja koji korisnicima omogućava da detaljno upoznaju svoje vozilo. Na početnoj strani brenda Fiat Professional, samo treba kliknuti na polje „Usluge“ kako biste došli do detaljnih informacija iz sveta post-prodaje: od usluga da dodatne opreme, originalnih rezervnih delova, brige o klijentima i tehničke dokumentacije. Pored toga, nakon registracije vozila, klik na dugme „MY FIAT PROFESSIONAL“ na početnoj stranici odvešće klijente do posebnog dela prepunog ekskluzivnih sadržaja i posebnih ponuda napravljenih po meri korisnika, uz sveobuhvatnu i visoko personalizovanu uslugu podrške. Nakon unošenja podataka o vozilu, sistem daje informacije o najekonomičnijem načinu za održavanje vašeg vozila u savršenom stanju u svakom momentu.

 

FAS PR

Novi Mercedes-Benz GLB: za porodicu i prijatelje

Novi Mercedes-Benz GLB: za porodicu i prijatelje

Snažne proporcije sa kratkim prepustima uz off-road orjentisan dizajn i opcioni 4MATIC pogon na sve točkove i specijalna funkcija off-road svetala, omogućavaju da se prepreka detektuje istog momenta kada se pojavi ispred vozila pri malim brzinama kretanja...

Audi A4 (2020): još više sportski i tehnološki napredan

Audi A4 (2020): još više sportski i tehnološki napredan

Audi A4 predstavlja jezgro marke Audi – nakon četiri godine razvoja, Audi je učinio ovaj uspešan model srednje klase još naprednijim. Njegova spoljašnjost je integrisana u novi dizajnerski jezik ove marke. Veliki MMI ekran osetljiv na dodir nudi iskustvo kotišćenja koje klijenti poznaju sa njihovih pametnih telefona...

Nova Toyota Prius sa AWD-i pogonom

Nova Toyota Prius sa AWD-i pogonom

Toyota Prius je originalni i najprodavaniji hibridni automobil na svetu koji se napaja sam, s nasleđem tehničkih inovacija i liderstva koje traje duže od 20 godina...

12345678. . .15
Kalle Rovanpera - Toyota GR Yaris Hybrid Rally1
Slika nedelje