AutoMAGAZIN - Predstavljamo

Najnovije vesti iz auto industrije

Preporod ikone: Predstavljena nova generacija Acura NSX

Preporod ikone: Predstavljena nova generacija Acura NSX

Dvadeset pet godina posle debija originala, superautomobila NSX, Acura otkriva serijsku verziju njegovog dugo očekivanog naslednika – nova generacija Acura NSX, koji je razvijen i proizveden u SAD - u svetskom auto-centru na Međunarodnom sajmu automobila Severne Amerike 2015...

Preporod ikone: Predstavljena nova generacija Acura NSX

Serijski model, u blještavoj NSX crvenoj boji, osvojio je binu uz zvuk svog twin - turbo motora. Sledeća generacija NSX-a prikazuje stil, dizajn i karakteristike Acurinog hibridnog superautomobila sa sportskim motorom kao i ključne detalje i performanse potpuno novog vozila. Kompanija će započeti prihvatanje prilagođenih narudžbi za novi NSX počev od leta, dok se isporuka očekuje kasnije u toku godine.

Specijalno kreiran da pruži "novo sportsko iskustvo" u segmentu superautomobila, NSX osporava konvencionalna uverenja o super automobilima – kao što je uradila i prva generacija pre četvrt veka. Pristup se ostvaruje kroz sasvim nove energetske jedinice 75-stepenog DOHC V6 twin-turbo motora sa 9-stepenim menjačem sa duplim kvačilom (DCT) i tromotornim sportskim hibridnim sistemom – koji je integrisan sa ultra krutim i laganim telom koje je napravljeno od više materijala sa svetski-prvim materijalnim aplikacijama i proizvodnim procesima. Razvijen pod konceptom "čovek je u središtu superautomobila", automobil koji stavlja vozača u prvi plan u svakom aspektu svog dizajna, sledeća generacija superautomobila NSX-a će iskoristiti svoju najnoviju hibridnu energetsku jedinicu, šasiju da pruži izuzetno intuitivan i trenutni odgovor na zahteve vozača.

“Naša obaveza je da stvorimo potpuno novi NSX koji je pravi naslednik NSX superautomobila koji pruža novo iskustvo vožnje, gde svaki deo vozila poštuje najpametniji deo automobila, vozača,” rekao je Majk Accavitti , viši potpredsednik i generalni direktor Acura razvoja. “ Duša automobila je emocionalna veza sa vozačem. Uz NSX, ta veza će biti intenzivna i neposredna.”

Kao vrhunac reprezentacije Acura performansi i prestiža, NSX je predstavljen na sajmu automobila pod temom " Precizno izrađene performanse." Ta tema je bila originalni slogan za Acura brend, vodeću snagu razvoja originalnog NSX-a i ključna komponenta njegovog lansiranja.

Preporod ikone: Predstavljena nova generacija Acura NSX

Razvoj nove generacije NSX-a, vođen precizno izrađenim performansama, rezultirao je dizajnom baziranom na zahtevima tržišta, koji je gotovo tri godine intenzivnog razvoja uključivao napore globalnog dizajna i inženjerskog tima predvođenog inženjerima iz razvojnog centra kompanije u Raimondu, Ohajo.

“NSX oslikava američke korene Acure i potvrđuje izjavu o izrazitoj ulozi severnoameričkih stručnjaka u kreiranju vizije i konstrukciji buduće Acure," rekao je Erik Berkman, izvršni potpredsednik Kancelarije Acure za poslovno planiranje.

“Naš globalni tim je prihvatio izazov za kreiranje novog iskustva sportskog automobila, podešavajući novu tehnologiju koja će pružiti neverovatno upečatljiv nastup vozila koje reaguje intuitivno i po volji vozača ", rekao je Ted Klaus, glavni inženjer i globalni razvoj lider novog NSX. "NSX ima najbolje performanse superautomobila, sa nultim odlaganjem ubrzanja i uzbudljivom, pouzdanom dinamikom vožnje.”

Preporod ikone: Predstavljena nova generacija Acura NSX

Utkan dinamičan dizajn eksterijera

“Novi NSX je proizvod koji mi nazivamo 'utkanim dinamičnim dizajnom", rekao je Mišel Kristensen, NSX vođa projekata eksterijera. "On predstavlja idealan spoj egzotične forme sportskog automobila i funkcija superautomobila.”

Šasija NSX-a ima klasične niske i široke proporcije koje odgovaraju modernoj i primamljivoj obradi površine, agresivan dizajn prednjeg dela i zadnje farove koji odaju počast originalnom NSX modelu. Karakteristični bočni usisni i gornji C-stubovi usisavaju vazduh do motora koji je montiran na sredini i usmerava protok vazduha iznad zadnjeg dela kako bi se povećala sila potiska. Da bi se prilagodio novom novi uzdužno montiranom twin-turbo V6 agregatu i 9-stepenom DCT menjaču, vozilo je produženo (+3 inča) i prošireno (+1 inča) sa nešto više prostora u kabini, u poređenju sa proporcijama NSX Concepta prikazanog 2012.

Svaki element spoljašnjeg dizajna je pažljivo oblikovan za upravljanje ukupnim protokom vazduha i za bolju stabilnost sile potiska i sistema hlađenja vozila. NSX je prošao obimna testiranja u najsavremenijem državnom vazdušnom tunelu kompanije u Raimondu, Ohajo, što je dovelo do niza značajnih promena od koncepta do konačnog dizajna, uključujući modifikovane ventile haube, nove otvore prednjeg branika i modifikovane bočne usisnike vazduha, kao i optimizovani spojler u zadnjem delu.

Preporod ikone: Predstavljena nova generacija Acura NSX

Kokpit kao podrška vozaču

“U skladu sa razvojnim konceptom ‘čovek je u središtu superautomobila‘, NSX je dizajniran od unutra ka spolja sa beskompromisnim fokusom na vozača", rekao je Džonatan Norman, NSX lider projekata enterijera. "Kao i originalna NSX, kreirali smo 'Kokpit kao podrška vozaču' koji obezbeđuje izuzetnu kontrolu vozača kao i preglednost, ali je unapređen da ispuni očekivanja ekstremnih performansi modernog superautomobila.”

Unutrašnjost NSX-a ima izvanrednu frontalnu preglednost, jednostavne i intuitivne kontrole, i vrhunsku ergonomiju - najviše u oblasti sedišta, koje se karakteriše vrhunskim performansama sa izuzetnim komforom i lakim ulaskom/ izlaskom iz vozila.

8:29 15.1.2015Instrument tabla NSX-a ima dinamičan TFT ekran koji reaguje na promene koje vozač može odabrati iz integrisanog sistema dinamike sa relevantnim grafikom i informacijama. Centralna konzola ima taster za napajanje koje priprema sportski hibridni pogon, ugnežden u centru novog integrisanog sistema dinamike kontrole biranja. Utkana pod kožom ručne izrade instrument tabla je središni okvir - funkcionionalni strukturalni član šasije koja odražava estetiku dizajna sportskog motocikla. Ultra-tanak, ali jak dizajn A-stuba i nisko postavljena instrument tabla minimiziraju opstrukcije pregleda puta.

Preporod ikone: Predstavljena nova generacija Acura NSX

Napojna jedinica sportskog hibrida

U skladu sa osnivačkom filozofijom originalnog NSX modela, NSX nove generacije je dizajniran da obezbedi novo iskustvo sportskog automobila koji maksimizira mogućnosti vozača, pružajući izuzetno intuitivno reagovanje i "po volji vozača.”

Acurini inženjeri su iskoristili stručnost kompanije po pitanju visokih performansi motora i tehnologije hibridnih električnih pogona, kao i njeno iskustvo staro dve decenije sa vodećim tehnologijama dinamičnog obrtnog momenta i tehnologijama upravljanja, uključujući super - upravljanje pogonom na sva četiri točka (SH - AWD), kako bi se stvorio najsavremeniji, tehnološki najnapredniji i najinteligentniji pogon u svetu superautomobila.

U centru performansi kapaciteta NSX-a je potpuno novi 75 stepeni, DOHC V6 motor montiran u središnom delu sa dva turbo kompresora koji su upareni sa novim 9 –stepenim DCT menjačem. V6 motor koristi kompaktan ventil pogon i sistem podmazivanja sa suvim koritom koji snižava centar gravitacije. Potpuno novi 9 – stepeni DCT menjač ima sinapsnu - brzu promenu brzina i laku promenu u niži stepen prenosa. Direktno - pogonski elektromotor u zadnjem delu, smešten između motora i menjača, podržava ubrzanje, kočenje i performanse prebacivanja menjača. Prednje točkove NSX-a pokreću dvostruki nezavisni izlazi elektromotora koje pružaju trenutnu reakciju obrtnog momenta i dinamičnu levo na desno distribuciju obrtnog momenta.

Preporod ikone: Predstavljena nova generacija Acura NSX

NSX koristi svoje prednje električne motore za upravljanje dinamičnog obrtnog momenta pored jačanja ubrzanja i performansi kočenja. Rezultat je trenutna "nula kašnjenja" i reakcija na rukovanje koja kao da može da predvidi želju vozača. NSX je prošao široki spektar testova na nekim od najvećih svetskih izazova trkačkih automobila, uključujući čuveni Nurburgring.

Unapređena šasija sastavljena od više materijala

Takođe u skladu sa nasleđem NSX-a, svetski prvi aluminijumski superautomobil-novi NSX ima inovativan dizajn šasije koja je sastavljena od više materijala sa prvim u svetu materijalnim aplikacijama i konstrukcijskim procesima.

Unutrašnji ram automobila je napravljen od aluminijuma, čelika ultra visoke čvrstoće i drugih naprednih materijala. Ojačan podom od karbonskih vlakana, torzione snage savijanja u potpunosti kontrolišu ove ultra čvrste strukture koje takođe koriste naprednu tehnologiju spajanja.

NSX ima svetski-prvu tehnologiju livenja koja kombinuje dizajn i fleksibilnost izrade procesa livenja sa snagom i svojstvima izduživanja kovanog materijala, omogućavajući značajno smanjenje težine. Paneli na telu se sastoje od kombinacije aluminijuma i lima (SMC).

Preporod ikone: Predstavljena nova generacija Acura NSX

Unapređeni sportski paket

NSX poseduje " Unapređeni sportski paket" sa ključnim pogonskim komponentama – motor montiran u središnjem delu, akumulator sportskog hibrida i kontrolna energetska jedinica - optimizovan da koncentriše masu vozila nisko i prema sredini vozila, u cilju dodatnog poboljšanja dinamičke reakcije. Kombinacija ovog koncepta pakovanja i lagano kućište daju NSX-u najniži centar gravitacije u klasi.

NSX koristi potpuno nezavisnu, aluminijumsku prednju i zadnju suspenziju i šalje znatnu količinu energije kroz ContiSportContact™ pneumatike -245 / 35Z R19 visokih performansi napred i 295 / 30Z R20 pozadi – koji su montirani na aluminijumske felne od 19x8.5 inča napred i 20x11 inča pozadi. Snažne, prirodne i sigurne performanse kočenja obezbeđuju 6-klipne prednje i 4-klipne zadnje kočione čeljusti koje umanjuju ultra visoke performanse karbon-keramičkih kočionih diskova.

Rukovanje je uveliko poboljšano super upravljanjem pogona na sva četiri točka sportskog hibrida (Sportski hibridn SH-AWD), omogućavajući izuzetno brzo reagovanje na sve zahteve vozača – upravljanje, kočenje i regulisanje - uz stabilnost, kontrolu i performanse pogona na sva četiri točka. Asistent agilnog rukovanja (AHA) koristi suptilnu primenu kočnice obrtnog momenta da dodatno poboljša reagovanje pri skretanju i dinamičnu stabilnost.

Preporod ikone: Predstavljena nova generacija Acura NSX

Duplo-upravljan integrisani dinamički sistem NSX-a se karakteriše Tihim, Sportskim, Sportskim + i Track režimima. Sistem podešava motor, prenos i odgovor šasije, kao i nivo zvuka motora koji je baziran na osnovu želja vozača i okruženja vozila. Tihi režim omogućava vožnju pri manjim brzinama na električni pogon u kratkom trajanju. Dinamičko reagovanje vozila postaje sve oštrije kada vozač startuje iz Sportskog ili Sportskog + režima i, konačno, do Track režima, gde NSX otkriva čitav spektar njegovih mogućnosti.

NSX takođe ima funkciju "lansiranja" za postizanje maksimuma u "nula kašnjenju" performansi lansiranja i pri tome mu pomaže i motor i tri elektromotora.

Novi proizvodni pogon

NSX će se proizvoditi isključivo u Performance Manufacturing Center (PMC) u Marysvillu, Ohajo, gde će oko 100 visoko kvalifikovanih saradnika rukovoditi konstrukcijom, farbanjem i finalnom montažom pomoću domaćih i stranih delova.

PMC i njegovi procesi su razvijeni da savršeno uklope zanat i tehnologiju u novom pristupu proizvodnji. Domaćom proizvodnjom konstrukcije šasije, Acura održava potpunu kontrolu nad ukupnim kvalitetom, uključujući kritičnu snagu, tačnost suspenzije i završnu obradu - od početne izgradnje sve do konačnog sklapanja.

Saradnici će koristiti inovativne tehnike za izradu modela nove generacije i kvaliteta svetske klase u oblasti specijalizovane proizvodnje superautomobila.

O Acuri

Acura nudi široku liniju luksuznih performansi vozila kroz mrežu od oko 270 Acura dilera u SAD. Acura linija ima pet karakterističnih modela - RLX luksuzna vrhunska limuzina, TLX luksuzni sedan, ILX luksuzni sedan, RDX luksuzni SUV kroser za 5 putnika i Acura MDX za 7 putnika, američki najprodavaniji troredni luksuzni SUV.

Acurinu liniju proizvoda Edmunds.com je treću godinu zaredom, proglasio kao vodeću među svim luksuznim brendovima koji zadržava kvalitet i posle pet godina posedovanja. Više od 90% prodatih Acura vozila u Americi je proizvedeno u kompanijama na teritoriji Amerike, koje koriste domaće i strane delove.

Automagazin.rs

Alfa Romeo Giulia GTA: legenda je izašla na ulice

Alfa Romeo Giulia GTA: legenda je izašla na ulice

Na Balocco stazi danas počinje da se prikazuje međunarodnim medijima model Alfa Romeo Giulia GTA, kao i „ekstremna“ GTAm konfiguracija i da se organizuje test vožnja. Reč je o povratku jedne od legendi automobilizma i miljokaza u istorijatu brenda: modela Giulia GTA iz 1965...

Novi Peugeot 308 zvanično predstavljen (FOTO)

Novi Peugeot 308 zvanično predstavljen (FOTO)

Na vrhu svog uspeha u segmentu kompaktnih limuzina, sa više od 7.000.000 prodatih vozila tokom generacija, osvojivši dugu listu nagrada, uključujući i nagradu za automobil godine u 2014. godini sa trenutnom generacijom, brend Peugeot je ponosno predstavio potpuno novi Peugeot 308...

Novi Lexus LS - evropska premijera unapređene perjanice

Novi Lexus LS - evropska premijera unapređene perjanice

Lexus danas otkriva svoju evropsku premijeru novog, unapređenog modela LS sedan, koji donosi nove tehnologije, opremu i dizajnerska rešenja koji potvrđuju status perjanice brenda. Novi model se predstavlja pred start prodaje, koja u Evropi počinje krajem 2020. godine...

1234567. . .15
Rally Sweden 2024 - Thierry Neuville
Slika nedelje