AutoMAGAZIN - Predstavljamo

Najnovije vesti iz auto industrije

Predstavljamo - Renault Laguna III

Predstavljamo - Renault Laguna III

Svojim stilom koji je razultat potrage za dinamičnom, mekom i elegantnom linijom, nova Laguna prirodno pripada svetu vrhunskih putničkih krstarica. Iako će perjanica kompanije Renault široj javnosti biti predstavljna na septembarskom sajmu automobila u Frankfurtu, Automagazin portal odlučio je da Vas bliže upozna novom Lagunom.

Predstavljamo - Renault Laguna III

Već na prvi pogled, nova Laguna odiše svežinom i atraktivnošću. Ona je dinamična, meka i elegantna. Prednjim delom dominiraju profilisana svetla, dugi pokrivač agregata koji se spušta i otvori za vazduh koji upućuju na prisutnost snažnih agregata. Sa dužinom od 4,69 metara, nova Laguna nasledila je uravnotežene proporcije u svrsi što dinamičnijih linija. Središnja bočna linija, koja se blago spušta ka zadnjem delu automobila pojačava osobnost i eleganciju. Donji deo automobila, sa naglašenim pragovima, čvrsto leži na aluminujumskim felnama prečnika od 16 do 18 inča. Na limuzini se atraktivna linija nastavlja na prtljažnik, odmah ispod zadnjih LED dioda, koja noću osiguravaju prepoznatljiv svetlosni potpis automobila. Uz agregate veće zapremine, dve hromirane izduvne cevi upućuju na prisutnost snažnih agregata. Uporedo sa sedan verzijom, Renault je svetu u isto vreme predstavio slike karavanske izvedbe. Dinamična i moderna karavan izvedba ističe se velikim nagibom zadnjeg stakla. Sa produženom zastakljenom površinom, oblik trećeg bočnog stakla naglašava dinamičnu liniju nove Lagune. Praktičan i funkcionalan karakter automobila dodatno ističu brojne inovacije i kada je reč o mestima predviđenim za odlaganje sitnica. Na sve to, potreban je samo jedan pritisak na dugme da bi se otvranjem zadnjih vrata pristupilo prtljažnom prostoru sa idealno ravnim podom.

Predstavljamo - Renault Laguna III

Unutrašnjost nove Lagune nas prosto očarava, kao njena spoljašnjost. U Unutrašnjosti preovladava vrhunska završna obrada i materijali. Budući da se prostire celom širinom vozila, armaturna ploča doprinosi osećaju u automobilima visoke klase. Sve komande, kao i prikazi informacija osmišljeni su da zadovolje optimalnu ergonomiju vozača. Zavisno od visine opremljenosti, središnja konzola obuhvata komandu automatske ručne kočnice, komande regulatora brzine i komande navigacionog sistema i telefona. Drvo i koža biće prisutni u "Initiale", koja nudi unutrašnjost u svetlim ili tamno sivim tonovima. Presvlake u kombinaciji kože i Ancantare povezane su sa metalik ukrasnim detaljima, koji su karakteristični za izvednu "Dinamique" sa tamnosivom unutrašnjosti u upravljačem po uzoru na onaj iz Formule 1 (samo podseća) i sedištima sa bočnim ojačanjima, koja upućuju na dinamičan karakter automobila.

Predstavljamo - Renault Laguna III

III generacija Lagune biće dostupna u širokoj gami motora sa menjačima sa 6 stepeni prenosa, od kojih je svaki najbolji u svojoj kategoriji, a sve to doprinosi sjajnom užitku u vožnji i smanjenoj potrošnji. Gama benzinskih agregata postepeno će se komercijalizovati počevši sa benzinskim dvolitarskim agregatom (kodna oznaka M4R) sa 16 ventila i 145 konjskih snaga, koga krase dinamičnost, elastičnost i tihi rad. Ovaj motor krasi odlična kriva obrtnog momenta, snaga u vosokim obrtajima i sjajna zvučna izolacija. Ovaj agregat plod je saradnje kompanija Renault i Nissan. Sledi benzinski turbo motor sa 16 ventila, koji razvija 170 konjskih snaga. Ovaj motor dolazi u kombinaciji sa šestostepenim automatskim menjačem. Gama dizelskih motora oslanja se na dva agregata, koji predstavljaju sami vrh na tržištu: provereni 1.5 dCi, snage 110 KS, koji predstavlja najbolji odnos između performansi, potrošnje i cene, a koji ima status Eco lidera (136 g CO2/km) i motor 2.0 dCi, dostupan u tri nivoa snage (130, 150 i 175 KS), koji će biti dostupan u kombinaciji sa 6 stepeni prenosa čak i u izvedbi snage od 150 KS. U okviru Renaultovog "Ugovora 2009", nova Laguna bitno će doprineti merama za očuvanje okoline, Renault ECO2, zahvaljujući agregatima koji će zadovoljiti Euro5 ekološku normu.

Predstavljamo - Renault Laguna III

Nova Laguna stvorena je kako bi ponudila pravi užitak za upravljačem, zahvaljujući ponašanju na putu, koje čini referencu u klasi. Reaktivna i precizna šasija, kako u pogledu upravljanja, tako i kontorli amplitude u krivini, nalazi se na najvišem nivou na tržištu. Ovaj rezultat prvenstveno je postignut tvrđem vešanju i smanjenom prenosnom odnosu upravljačkog mehanizma. Zahvaljujući radu koji je primenjen na amortizerima, udobnost je i dalje na najvišem nivou. Prema navodima fabrike, nova Laguna donodi još više užitka u vožnji, a u isto vreme obezbeđuje visok nivo udobnosti i komfora. Renault navodi da će nova Laguna svojim putnicima uliti osećaj bezbrižnosti, uz najbolji nivo udobnosti i sigurnosti u klasi, zajedno sa prvoklasnom termičkom udobnošću. Dakle, u novoj Laguni uživaćete posebno u "akustici", koja će biti posebno obrađena kod verzija sa dizel agregatima.

Predstavljamo - Renault Laguna III

Pored vrhunske udobnosti, komfora i odlične ergonomije, nova Laguna pruža i osećaj bezbrižnosti svojim putnicima, zahvaljujući najvišem nivou aktivne i pasivne sigurnosti u klasi. Vodeći se iskustvom Renaulta na polju sigurnosti, posebna pažnja posvećena je bočnom udaru. Ekskluzivni sistem sastoji se od dvostrukog bočnog vazdušnog jastuka poslednje generacije sa dve komore i dva stepena naduvavanja, kao i dva senzora ugrađena u prednja vrata i središnji stub. Sve to kontroliše poseban programski dijagram koji prilagođava vreme delovanja snazi udarca. U pogledu aktivne sigurnosti, nova Laguna može se pohvaliti jednim od najboljih kočionih sistema na tržištu. Uz pojačan nadzor nad procesima osmišljavanja i proizvodnje automobila, više od 120 Laguna prošlo je preko 6 miliona kilometara u svim klimatskim uslovima i na najzahtevnijim putevima na svetu. I u pogledu ekologije nova Laguna predstavlja sami vrh u klasi. Laguna je rođena unutar projekta CO2, koji ima za cilj identifikaciju ekoloških i štedljivih automobila. Nova gLaguna nudi verziju koja ispušta samo 136 grama CO2 i koja sadrži više od 35 kilograma recikliranog plastičnog materijala. Radi dodatnog smanjenja potrošnje goriva, nova Laguna u proseku je lakša za 15 kilograma u odnosu na prethodni model.

Predstavljamo - Renault Laguna III

Uslov postavljen Renaultovim inženjerima i stručnom osoblju koje je bilo zaduženo za usavršavanje nove Lagune bili su i privlačna kupovna cena, održavanje i servisiranje za sve kupce. Reč je o jako bitnom pojmu ukupnog troška vlasništva (total cost of ownership) jer uzima u obzir finansijske aspekte vezane za vlasništvo nad automobilom (devalvacija ili ostatak vrednosti), njegovo korišćenje (recimo porezi na potrošnju benzina) i njegovo održavanje (potrošnja guma, kontrolni pregledi i td.) Do sada je važilo pravilo za Renault: bez obzira na kvalitet, pad cene polovnjaka je drastičan. Međutim, nova Laguna će sigurno prekinuti to pravilo.

Predstavljamo - Renault Laguna III

Šta je "Renault ECO2"? To je Renaultova koncepcija koja istinski brine o zaštiti čovekove okoline. Oznaka "Renault ECO2" označava Renaultove mere za očuvanje okoline, a nalazi se na automobilima koji u isto vreme zadovoljavaju ekološke i ekonomske kriterijume: proizvedeni su u fabrici koja ima sertifikat ISO 4001, imaju emisiju manju od 140 g CO2/km (ili su na Bioetanol E85 ili biodizel B30), a najmanje 5% plastičnih delova su reciklirani proizvodi. Dizel verzija nove Lagune snage 110 KS ispunjava sve uslove "Renault ECO2" standarda. Napravljena je na način da se 85% njenih delova mogu reciklirati, a 95% obnoviti do 2015. godine, sa više od 35 kilograma recikliranih plastičnih materijala, i sa više od 15 kilograma obnovljivih materijala. Goran Sarić - Automagazin

Audi S4 - zvanične fotografije i informacije

Audi S4 - zvanične fotografije i informacije

Šest cilindara umesto osam, turbo umesto atmosferskog, manja maksimalna snaga, ali bolja dinamika i radikalno smanjena potrošnja goriva. To je novi sportski sedan i karavan iz Audija, sa tradicionalnom oznakom S4 i S4 Avant...
Renault Megane III - nove fotografije i informacije

Renault Megane III - nove fotografije i informacije

Treća generacija Renault Megane trebala bi naslediti uspeh svog prethodnika koji i na kraju svoje karijere spada među najprodavanije modele u svojoj kategoriji. Atraktivan kompakt, koji će atakovati direktno na Golf VI, biće predstavljen za tri nedelje na sajmu automobila u Parizu...
Audi A6 - Facelift

Audi A6 - Facelift

Aktuelna generacija modela Audi A6 na tržištu se nalazi od 2005. godine, i sada je došlo vreme za "zatezanje bora". Iako se Audi nije upustio u radikalne izmene, decentnim zahvatima pokušaće da učvrsti dobru poziciju u srednjoj višoj klasi. U skladu s aktuelnim trendovima osvežena "šestica" dobila je dnevne LED svetlosne grupe i nove snažnije i ekološki čistije agregate...
Volkswagen Golf - Šesti put na pobedu

Volkswagen Golf - Šesti put na pobedu

Dolazak novog Golfa, šeste generacije, sigurno će biti glavni automobilski događaj ove godine. Od kultnog kompakta iz Wolfsburga, koji je u pet dosadašnjih serija prodat u više od 33 miliona primeraka, očekuje se da uspostavi nove standarde. Najveća evropska automobilska kompanija juče je objavila zvanične informacije o novoj generaciji modela Golf, čija će početna cena u Nemačkoj iznositi 16.500 Eura...
BMW M3  - facelift za sedan i kupe

BMW M3 - facelift za sedan i kupe

Kompanija BMW nastavlja osvežavanje game svojih modela za 2009. godinu. Iako smo Vam facelift modela serije 3 nedavno predstavili (možete pročitati OVDE), o osveženoj nabildovanoj, M verziji, proizvođač iz Minhena nije objavio ni reč...
Ford Focus RS 2009 - RS porodica se širi

Ford Focus RS 2009 - RS porodica se širi

Još od 1970. godine najsnažniji modeli Forda nose oznaku RS (Rallye Sport) i do danas se ova oznaka pojavila na 21 modelu. Na sajmu automobila u Londonu, otkriven je predserijski model i 22. predstavnik porodice RS, model Ford Focus RS, čija prodaja startuje početkom 2009. godine...
Potpuno nova Honda Jazz - zvanične informacije

Potpuno nova Honda Jazz - zvanične informacije

Potpuno nova platforma, novi dizajn karoserije, novi motori, transmisije i enterijeri, zasnovan na izuzetnim osobinama prethodnog modela. Pred nama je potpuno nova Jonda Jazz, naslednik Japanskog malog jednovolumena koji je u prvoj generaciji prodat u više od 2 miliona primeraka od 2001. godine...
Suzuki Grand Vitara: dva nova motora i kozmetičke izmene

Suzuki Grand Vitara: dva nova motora i kozmetičke izmene

Suzuki se odlučio da proširi ponudu motora za SUV model Grand Vitara (test možete pročitati OVDE). Novi motor zapremine 2,4 litra i 3.2 V6 agregat već se prodaju u Japanu, a na evropsko tržište stižu krajem tekuće godine. Aktuelna ponuda tri motora u modelu Suzuki Grand Vitara ostaje i dalje aktuelna...
Nova Ford Fiesta - tehnički detalji i nove fotografije

Nova Ford Fiesta - tehnički detalji i nove fotografije

Nova generacija Ford Fieste zvanično je predstavljena na ovogodišnjem sajmu automobila u Ženevi i možemo slobodno reći da novi model sa prethodnim deli samo plavi oval na masci hladnjaka. Predstavljamo Vam nove zvanične fotografije i tehničke informacije automobila od kojeg Ford puno čekuje...
Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje