Najnovije vesti iz auto industrije
WRC, Sweden Rally – Bez Carlssona
Prema vestima iz Švedske Daniel Carlsson neće nastupiti na domaćoj rundi WRC-a. Šveđanin koji je nameravao da se na startu pojavi sa Peugeotom 307 WRC prema istim izvorima umesto jednog krtakog izleta u WRC planira drugi, dugoročniji angažman.
Testirali smo: Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid (PHEV) - FOTO
Geely EX5: električni SUV sledeće generacije stigao u Srbiju
AMG Experience 2025 u Srbiji - testirali smo najnovije Mercedes-AMG modele (FOTO)
Legendarni Citroen C3 stiže u Srbiju, još bolji sa više prostora
Na tek završenom reliju Monte Carlo FIA i timovi učesnici po prvi put su primenili nove bezbednosne mere, naravno u cilju smanjenja eventualnih povreda vozača i suvozača. Nakon tri godine razvoja FIA je uz pomoć Peugeota i Subarua razvila sistem koji može biti integrisan u sve moderne reli automobile.
Kod reli fanatika Šampionat Irske u reliju odavno ima kultni status. Široj reli javnosti brzi Irci su postali poznati tek tokom održavanja WRC runde na kojoj se i nisu baš proslavili. Ipak kao jedna od poslednjih oaza WRC bolida u Evropi i ove godine takmičenje obećava odličnu borbu i zabavu za fanove.
O prvim test vožnjama nove Subaru Impreze WRC’08 na Sardiniji već smo pisali na Automagazinu. Bolid koji se ubrzano razvija, a treba da povrati poljuljani ugled nekada velikog tima, vozi iskusni Estonac Markko Martin. Sada smo u prilici da Vam prikažemo i prve snimke novog modela koje su već “procurele” na net.
Tamni oblaci su se nadvili nad Švedsku! Metaforično, ali na žalost ako pravi oblaci uskoro ne donesu sneg velika je mogućnost otkazivanja drugog relija Šampionata Sveta u reliju. Sneg je ono što je bitno za Sweden Rally i ako ga ne bude, takmičenje nije ono što od njega očekuju i vozači i gledaoci.
Da prošle sezone Renato Travaglia nije imao “pehova” sa svojim neregularnim Mitsubishi Lancerima Evo IX lako se moglo deseti da ponovo stigne do titule Šampiona Evrope. U sezoni 2008 Italijan planira da se vrati sa namerom da povrati i poljuljan ugled i titule.
Odavno nije bilo relija koji se završio a da su svi timovi zadovoljni postignutim rezultatom. Ako izuzmemo najvećeg gubitnika, Danija Sordoa koji je sigurno zaslužio više od jedanaestog mesta, i Citroen i Ford pre svega a i Subaru i Suzuki odlaze iz Monaka sa osmesima.
To da je Sebastien Loeb prvi a Mikko Hirvonen drugi možda i nije toliko interesantna vest nakon četiri dana trkanja na Monte Carlo Rally-u, ali treće mesto Subaru World Rally Teama, tačnije Chrisa Atkinsona, sigurno će dobro odjeknuti. Naravno da se ne zaboravi ko je glavni dasa, ovo je rekordna, peta pobeda Sebastiena Loeba na Monteu.
Nasser al-Attiyah je vozač koji će ostati zapamćen kao prvi kome je pošlo za rukom da pobedi na reliju za volanom nove, “kratke”, verzije Subaru Impreze grupe N koja nosi oznaku N14. Nasser je ubedljivo trijumfovao na reliju Katar najavivši pun potencijal novog modela.