AutoMAGAZIN - Kamioni

Najnovije vesti iz auto industrije

Renault Trucks T Optifuel: sveobuhvatan pristup smanjenju potrošnje

Renault Trucks T Optifuel: sveobuhvatan pristup smanjenju potrošnje

Renault Trucks T je sada dostupan i u Optifuel verziji.  Poseduje sveobuhvatno rešenje sa ciljem da se smanji potrošnja goriva od prvog kilometra, koje spaja kvalitete Renault Trucks T, aerodinamičnu opremu, inteligentne tehnologije i posvećen servis...

Renault Trucks T Optifuel: sveobuhvatan pristup smanjenju potrošnje

S obzirom na to da je dizel gorivo najveći trošak kod transportnih kompanija, za Renault Trucks ušteda goriva je postala ključna briga od same početne dizajnerske faze nove T game. Jedinstven koncept kabine i svaki element pogonskog sistema napravljeni su s ciljem da se poveća ušteda goriva i da se ovaj kamion pretvori u pravi profitni centar.

Kao pionir u smanjenju potrošnje goriva, Renault Trucks sa predstavljanjem Renault Trucks T Optifuel game na IAA 2014 sajmu komercijalnih vozila, nastavlja sa svojim pristupom koji je inicirao 2009. Godine, kada uvodi Renault Premium Optifuel. Ovaj paket je kombinacija kamiona konfigurisana sa najboljim dostupnim tehnologijama i posebnog seta servisa. Zahvaljujući Renault Trucks T Optifuel sveobuhvatnoj ponudi, prevoznici imaju korist od uštede goriva kroz ceo operativni vek vozila, od samog prvog kilometra.

Renault Trucks T Optifuel: sveobuhvatan pristup smanjenju potrošnje

Biti efikasan u smislu potrošnje goriva, pre svega znači imati vozilo koje je pravilno konfigurisano. Dostupan u dve verzije, DTI 11 430 KS I DTI 11 460 KS, Renault Trucks T Optifuel je standardno opremljen svom aerodinamičkom opremom koja omogućava optimalan protok vazduha (krovni i bočni usmerivači vazduha - spojleri, dobojnici-deflektori vazduha ugrađeni u prednja svetla, ekstenzije na vratima i bočni spojleri). Takođe, kao standardna oprema, ugrađen je i niz pametnih tehnologija spojenih u Fuel eco paket (ograničavajući power mod, eco cruise kontrola sa Optiroll kontrolisanim modom praznog hoda, kompresor za vazduh sa isključivanjem i uključivanjem – u zavisnosti od radnog opterećenja motora, pumpa u servo mehanizmu upravljača s promenljivim režimom rada i automatsko isključivanje motora). Brzina vozila je konfigurisana tako da ne prelazi 85 km/h.

Da bi se optimizovala masa, nekoliko elemenata Renault Trucks T Optifuel je od aluminijuma (rezervoari za sabijeni vazduh, rezervoari za gorivo, naplaci i nosač spojlera). Konačno, kamion je opremljen i pneumaticima sa niskim otporom pri kotrljanju.

Renault Trucks T Optifuel: sveobuhvatan pristup smanjenju potrošnje

Ipak, da bi se smanjila potrošnja na duge staze nije dovoljno imati samo optimizovani kamion. Zato Renault Trucks T Optifuel dolazi sa programom obuke o ekonomičnoj vožnji i softverom za kontrolisanje i analizu načina vožnje vozača kamiona (Optifuel Programme).

Ovaj program obuke je od ključne važnosti za postizanje dugoročne uštede goriva i sprovodi ga stručnjaci Renault Trucks. Optifuel Infomax softver omogućava da se identifikuje i analizira potrošnja vozila na bazi 70 kriterijuma i sa lakoćom identifikuju oblasti u kojima vozači mogu da unaprede svoju vožnju.

Sa Optifuel programom vozači su uključeni u svoje poslovanje i suštinski doprinose smanjenju potrošnje goriva. Ova kombinacija obučenog vozača i optimizovanog vozila, omogućava prevoznicima da kamione u svojoj floti pretvore u prave profitne centre i da na taj način brzo i održivo smanje svoje operativne troškove.

Renault Trucks T Optifuel: sveobuhvatan pristup smanjenju potrošnje

Sa ciljem da čak i još više smanje potrošnju goriva svojih vozila, prevoznici imaju opciju da aktiviraju Optifleet, Renault Trucks sistem upravljanja flotom. Ovaj softver, dostupan u formi četiri modula, omogućava prevoznicima da u realnom vremenu lociraju geografski položaj kamiona (Map modul), na daljinu provere tehničke podatke (Check modul), prikupe podatke o vožnji I arhiviraju ih (Drive modul). Zahvaljujući programu Optifleet, vozači mogu da budu u kontaktu sa svojom bazom i komuniciraju elektronskim porukama (Link modul).

Konačno, Start&Drive ugovori o održavanju takođe doprinose konzistentnom radu vozila.

Optifuel Challenge 2014: Evropsko finale

U Nici, na jugu Francuske, 29 oktobra 2014. godine 28 kompanija iz 16 država učestvovaće na ovogodišnjem finalnom takmičenju Renault Trucks Optifuel Challenge u ekonomičnoj vožnji. Vozači će odgovarati na teoretska pitanja tako sastavljena da bi se testiralo njihovo poznavanje principa ekonomične vožnje, a potom će voziti Renault Trucks T Optifuel specifičnom rutom. Na cilju, njihova vožnja, brzina i potrošnja goriva će biti analizirani uz pomoć Optifuel Infomax softvera.

PR

Nove Kegelove poluprikolice za Milšped

Nove Kegelove poluprikolice za Milšped

Kompanija Kögel Trailer GmbH & Co. KG treću godinu za redom nastavlja uspešno poslovanje na tržištu Srbije i Crne Gore, pa se među klijentima renomiranog nemačkog proizvođača priključnih vozila našao i srpski špediter Milšped...

Finci uživali u autobusu sa saunom (FOTO)

Finci uživali u autobusu sa saunom (FOTO)

Finska ove godine slavi 100 godina nezavisnosti, a u zemlji hiljadu jezera se ove godine održavaju razne aktivnosti povodom ovog jubileja. Sauna je omiljena aktivnost za Fince, ali kada se ona nalazi u autobusu, to je posebna atrakcija...

Rally Sweden 2024 - Thierry Neuville
Slika nedelje