AutoMAGAZIN - Kamioni

Najnovije vesti iz auto industrije

Neverovatan trijumf Volvo Trucks kampanje na festivalu Kanski lavovi

Neverovatan trijumf Volvo Trucks kampanje na festivalu Kanski lavovi

Volvo Trucks kampanja testiranja vozila snimanih “uživo” i film The Epic Split dobili su najveće nagrade na "svetskom šampionatu oglašavanja" u Kanu. Kampanja – demonstracija inovativnih karakteristika nove serije kamiona – ukupno je osvojila 20 nagrada, uključujući osam zlatnih i dve prestižne Grand Prix nagrade u kategorijama Cyber i Film.

Neverovatan trijumf Volvo Trucks kampanje na festivalu Kanski lavovi

Pogledajte vest: Volvo Trucks osvojio prestižnu nagradu za reklamnu kampanju.

 

Tokom proleća, Volvo Trucks kampanja, koja obuhvata filmove testiranja vozila snimane  "uživo", osvojila je nekoliko najznačajnijih nagrada na raznim svetskim takmičenjima oglašivača. S obzirom na to da je stiglo 37.000 takmičarskih prijava iz celog sveta, festival Kanski lavovi /Cannes Lions/ smatra se jednim od najvažnijih globalnih takmičenja u oblasti oglašavanja. Nagrađuje se kreativnost u komunikaciji, a pobednike bira 300 vrhunskih stručnjaka iz ove oblasti.

Neverovatan trijumf Volvo Trucks kampanje na festivalu Kanski lavovi

Pogledajte vest: Hrčak - kaskader u Volvo kamionu + VIDEO.


"Sasvim je sigurno da smo posebno zadovoljni što je naša kampanja testiranja vozila snimanih uživo dobila pohvale u jednoj takvoj globalnoj areni, kao i u direktnoj konkurenciji protiv najvećih svetskih proizvođača robe široke potrošnje. To pokazuje izuzetan karakter kampanje, da filmovi o kamionima - distribuirani samo preko Interneta - mogu da dobiju ovakvu vrstu priznanja. Pokazali smo da možemo da napravimo vrhunsku komunikaciju o ‘business-to-business' proizvodima", kaže Per Nilson /Nilsson/, direktor Sektora za odnose sa javnošću u kompaniji Volvo Trucks.

Neverovatan trijumf Volvo Trucks kampanje na festivalu Kanski lavovi

Pogledajte vest: Predsednik kompanije Volvo u ulozi kaskadera + VIDEO.

 

Kampanja se sastoji od šest filmova testiranja vozila snimanih „uživo" za YouTube, koji na spektakularan način prikazuju inovativne karakteristike nove serije kamiona. Film The Epic Split sa Žan-Klod Van Damom je imao najveći odjek, s obzirom na to da je pregledan više od 73 miliona puta na YouTube kanalu.

Neverovatan trijumf Volvo Trucks kampanje na festivalu Kanski lavovi

Kanski lavovi za kampanju

- Grand Prix u kategoriji Cyber

- Grand Prix u kategoriji Film

- Zlatna u kategoriji Film/Craft

- 3 zlatne u kategoriji Cyber

- Zlatna u kategoriji PR

- Zlatna u kategoriji Direct

- Zlatna u kategoriji Promo & Activation

- Zlatna u kategoriji Integrated

- Srebrna u kategoriji PR

- Srebrna u kategoriji Titanium

- 2 srebrne u kategoriji Media

- 3 srebrne u kategoriji Film/Craft

- 2 bronzane u kategoriji Cyber

- bronzana u kategoriji Film/Craft

Neverovatan trijumf Volvo Trucks kampanje na festivalu Kanski lavovi

Ovde možete da pogledate sve video snimke koji su se pojavili na Internetu:


 
Rezultati reklamne kampanje

- Filmovi su pregledani više od 100 miliona puta na YouTube, a prosleđeni su drugim osobama skoro osam miliona puta.

- U medijima širom sveta bilo je više od 20.000 tekstova o filmovima.

- Procenjuje se da ovakav nivo publiciteta vredi 126 miliona evra (172,6 miliona dolara) u ekvivalentnoj vrednosti oglasnog prostora.

- Prema istraživanju, skoro polovina kupaca kamiona koji su pogledali ove filmove izjavila je da sada postoji veća verovatnoća da će sledeći put izabrati Volvo prilikom kupovine kamiona.

- The Epic Split je najgledanija reklama industrije motornih vozila na YouTube, ima više od 73 miliona pregleda.

- Samo jedan dan nakon objavljivanja, The Epic Split je postao video snimak koji je najviše puta na svetu prosleđen drugim osobama.

Volvo Trucks Serbia

Sedam Renault Trucks T 520 kamiona za Red Bull Racing

Sedam Renault Trucks T 520 kamiona za Red Bull Racing

Normalno, ne bi bilo ništa neobično kod sedam kamiona koja prevoze sedam kontejnera kroz Evropu. Osim ako su tih sedam kontejnera deo Red Bull Tree House, produžetka pit boksa za Red Bull Racing Formula 1 tim. Ovo isto važi i za Formula 1 vozače i njihove bolide  koji putuju Evropom od vikenda do vikenda...

Pojačanje u Volvo karavanu

Pojačanje u Volvo karavanu

Ovogodišnji demo karavan u četvrtoj sedmici maja prošao je kroz zapadnu Srbiju i, kao i u ostalih šest gradova u kojima se zaustavljao, privukao pažnju drumskih prevoznika i zaljubljenika u Volvo vozila. Na ovoj „turi“ karavan je u Čačku imao i pojačanje – prvi Volvo, ali i prvi kamion u Srbiji sa tehnologijom dvostrukog kvačila...

Krenuo Volvo karavan kroz Srbiju

Krenuo Volvo karavan kroz Srbiju

Prvim susretom sa vlasnicima transportnih kompanija, koji je 15. aprila održan u kompleksu Etno sela Zabran, u blizini Obrenovca, krenuo je ovogodišnji Volvo demonstracioni karavan, koji će do kraja maja „gostovati“ u desetak gradova u Srbiji....

I Imlek na Volvo točkovima

I Imlek na Volvo točkovima

Vozni park Imleka, regionalnog lidera u prikupljanju i preradi mleka, sa poslovnim aktivnostima u Srbiji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini i Makedoniji, početkom januara je osvežen i ojačan s četiri nova Volvo kamiona, prvim vozilima ove marke u transportnoj floti te kompanije...

Volvo Trucks osvojio prestižnu nagradu za kvalitet

Volvo Trucks osvojio prestižnu nagradu za kvalitet

Drugi put za redom, Volvo Trucks je osvajio prestižnu evropsku Nagradu za kvalitetnu inovaciju (Quality Innovation of the Year Award) koja se dodeljuje svake godine. Volvo Trucks je nagradu dobio za svoj novi menjač I-Shift sa dvostrukim kvačilom...

Brža isporuka kupcima uz pomoć Volvo Trucks 3D crteža šasije

Brža isporuka kupcima uz pomoć Volvo Trucks 3D crteža šasije

Zahvaljujući 3D crtežima šasije, nadgradnja i šasija za nekoliko Volvo Trucks modela sada mogu da se projektuju istovremeno. To znači da je proces pravljenja nadgradnje, a samim time i vreme isporuke kupcima, u nekim slučajevima kraće i do 14 dana, bez ugrožavanja visokog kvaliteta.

Hyundai i20 N Rally1 - Ott Tanak
Slika nedelje