Opel Adam - Kreiraj Adama u svom stilu
Početna
Vesti
Test
Saveti
Predstavljamo
Kamioni
Forum
Sport
Formula 1
WRC
Domaći reli
Kružne trke
Brdske trke
Galerije
Posteri
Formula 1
WRC
Evropski reli
Domaći reli
Kružne i brdske
Sajam
Auto show
Auto oglasi
Novi automobili
Intervju
Vaše fotografije
Marketing
Linkovi
RSS intervju
Kontakt
 
Ford Fiesta - Grand Motors
 
 
 
ma nemoj
 
 
Automobili
 
www.automagazin.rs
 
Auto magazin

Intervju - Momčilo Milojković - sekretar SAMSS-a13.12.2006

Intervju - Momčilo Milojković - sekretar SAMSS-a

Sportski Auto Moto Savez Srbije aktivno radi na konstruisanju okvira i kriterijuma po kojima će se održavati automobilska takmičenja sledeće sezone. Posle sastanka odbora CEZ-a u Bratislavi, održana je i sednica upravnog odbora SAMSS-a, na kojoj su donešene neke važne odluke i otvorene neke interesantne teme. Sekretar Sportskog Auto Moto Saveza Srbije, gospodin Momčilo Milojković, otkrio nam je najinteresantnije detalje...

Intervju - Momčilo Milojković - sekretar SAMSS-a

- O čemu se govorilo u Bratislavi, na sastanku CEZ-a? "Na sastanku CEZ-a u Bratislavi, gde su prisustvovali predstavnici 12 država, dogovorene su propozicije i utvrđen je kalendar takmičenja za 2007. godinu. U generalnom planu odobreno je svakoj državi da prijavi po jedno takmičenje. Pošto u nekim državama ne postoji interesovanje za reli disciplinu, kao što su Bosna, Crna Gora, Makedonija, pruža se šansa za popularizaciju ove discipline. U disciplini brdske trke dogodilo se dosta novina. Crna Gora će imati dve trke za CEZ, pošto je Crna Gora nova članica CEZ-a. Na osnovu ove odluke, upravni odbor SAMSS je u subotu, na sastanku, doneo odluku da se brdska trka Tara boduje za CEZ, jer zadovoljava više uslova nego brdska trka Goč." - Koje su bitne odluke donete na sastanku upravnog odbora Sportskog Auto Moto Saveza Srbije? "Posle duže diskusije, dozvoljeno je da automobili kojima je istekla homologacija nastupaju na takmičenjima sve do 2008. godine. Iako poštujem odluku koju je doneo upravni odbor, smatram da je ovde potrebno definisati preciznije neke stavke, kako ponovo ne bismo došli u problem. U ovoj diskusiji učestvovali su i vozači sa kružnih trka, gde su klase raspisane do 2008. godine, pa je odluka o produženju homologacije i doneta u toj konotaciji. Međutim, ipak treba postaviti pitanje zašto uopšte postoji ograničenje homologacije, jer i vi kada kupite mleko kome rok ističe za dva dana, ili ćete ga popiti ili baciti, ako ste razumni, jer rok ima svoj jak argument. Dakle, poštujem odluku upravnog odbora, ali mislim de je potrebno dodatno definisati neke stavke, da se ne bi ponovio isti problem na kraju 2008. godine." - Da li je bilo nekih interesantnih predloga? "Što se tiče klasa, postoje dva predloga, o kojima se diskutovalo. Prvi predlog jeste da se klasa 6 grupe A ukine i a da se gornja granica zapremine motora klase 5 grupe A, podigne sa 1.400 na 1.600 "kubika". Argumenti ovog predloga su jača konkurencija i davanje mogućnosti učešća juniorskog bolida Super 1600. Drugi predlog je da se za šampiona boduje generalni plasman, zatim grupa A i grupa N, i da se na kraju godine proglašava pobednik klase. Istakao bih i da je predlog o dužini brzinskih ispita na jednom reliju od 70 kilometara, konačno usvojen, jer se formula takmičenja iz 2006. godine pokazala odlično, kako sa stanovišta troškova organizacije, tako i sa stanovišta atraktivnosti." - Kako ocenjujete stanje na brdskim trkama? "Posle duže pauze brdske trke doživljavaju ekspanziju i postaju sve atraktivnije za takmičare. Imamo Žagubicu kao novog organizatora, provereni Goč, zatim Taru, a najavljen je i Kopaonik kao novi organizator. Mislim da je to dobar smer, jer su brdske trke disciplina koja najmanje košta, kako takmičare, tako i organizatore. Upravo zbog toga, mi smo se dogovorili da, ukoliko neko pronađe stazu dužine, naprimer 2 kilometra, na toj stazi se može održati brdska trka. Podsetimo, po našem pravilniku dužina trke mora biti od 6 do 15 kilometara. Međutim, ako se trka održava na stazi dužine 2 kilometra, mora se voziti tri puta i dobijamo dužinu trke od 6 kilometara. Donosi više prednosti. Ceo spektakl duže traje, a organizatore manje košta."

Intervju - Momčilo Milojković - sekretar SAMSS-a

- Na koji način autosport može izaći iz krize. Kako "primorati" moćne preduzetnike da ulažu u autosport? Koliko je bitan zakon o sponzorstvu (zakon o sportu)? "To je jako važan zakon za razvoj sporta, a posebno autosporta koji je tehnički sport. Zakon treba da pokaže moćnim preduzetnicima da oni imaju interesa da budu donatori. Dakle, mora se stvoriti takav ambijent u kome će preduzetniku više da se isplati da uloži novac u sport, nego da ga usmerava u društveno beskorisne projekte." - Autosport nije medijski dovoljno zastupljen. Da li mladi novinari mogu promeniti način i kvalitet predstavljanja autosporta? "Mladi novinari koji pišu o autosportu u okruženju, napravili su fantastičan posao i nadam se da će tako biti i kod nas. Problem je što neki novinari prave lošu i negativnu sliku iz samo njima znanih razloga, a zbog toga nam se dvostruko loše vraća. Da biste dobili nečiju podršku, morate stvoriti brend. A, koji je naš brend?" Goran Sarić - Automagazin Foto - Nenad Nikolić

Komentari

Facebookdel.icio.usStumbleUponDiggGoogle+Twitter
Trenutno nema komentara.

Dodajte komentar

* Potrebne informacije
(neće biti objavljeno)
 
Smile Sad Huh Laugh Mad Tongue Crying Grin Wink Scared Cool Sleep Blush Unsure Shocked
Suprotno od levo?
 
Unesite odgovor:
 
 
 

Miloš Komnenović: Kriza može biti šansa za uspeh 21.06.2011

Miloš Komnenović: Kriza može biti šansa za uspeh

Da se uspešno može poslovati i u uslovima krize, pokazuje nam kompanija Komnenović Auto, koja je prošle godine zabeležila najveće učešće u prodaji na domaćem automobilskom tržištu. Međutim, tu se ne zaustavlja. "U skladu sa teorijom da kriza može biti i šansa za uspeh, odlučili smo da otvorimo novi prodajni salon na Novom Beogradu." - otkrio nam je generalni direktor kompanije Komnenović Auto, gospodin Miloš Komnenović.

Detaljnije...
 

Intervju: Percy Lemaire - vođa za razvoj pneumatika Goodyear 29.03.2011

Intervju: Percy Lemaire - vođa za razvoj pneumatika Goodyear

Prodaja vozila visokih performansi u Evropi i dalje vrtoglavo raste. Zato i segment pneumatika vrhunskih performansi (UHP) u gumarskoj industriji najbrže raste. Pošto su čak i u kategoriji 'porodičnih limuzina' vozila sve veća, teža i brža, raste potražnja pneumatika koji mogu da zadovolje zahteve tako teških i snažnih automobila...

Detaljnije...
 

Ekskluzivno: Gabor Saghmeister o reliju Dakar 26.02.2010

Ekskluzivno: Gabor Saghmeister o reliju Dakar
Ovih dana u Beogradu je bio naš motokros šampion i učesnik Dakar relija, Gabor Saghmeister. Sa asistentom mehaničara i fotoreporterom, Markom Kopunovićem, učestvovao je u jubilarnoj, 400-toj TV emisiji "Start", koju uređuje Đorđe Đenić, a potom je ekskluzivno za Automagazin portal odgovorio na nekoliko pitanja...
Detaljnije...
 

Đorđe Đenić - Moj svet brzine 10.01.2010

Đorđe Đenić - Moj svet brzine
Nedavno je obeležena 70-godišnjica od jedine trke Formule 1 u Beogradu, a nedavno je iz štampe izašlo i dopunjeno izdanje knjige "Moj svet brzine", novinara Đorđa Đenića, koji već više od četiri decenije prati zbivanja u automobilskom sportu. Ekskluzivno za Automagazin portal, objavljujemo priču čoveka koji je prvi opširno otvorio temu Grand Prix trke oko Kalemegdana, 1939. godine...
Detaljnije...
 

Autosport: Vojislav Lekić: ’’Probaću i reli!’’ 22.07.2009

Autosport: Vojislav Lekić:  ’’Probaću i reli!’’
Iskustvom vožnje na svetski poznatim trkačkim stazama ne može se pohvaliti puno sportskih vozača iz naše zemlje. Jedan od retkih naših automobilista, koji je prvo iskustvo i takmičarske kilometre započeo na stazama kao što su Valelunga i Monza, jeste Vojislav Lekić, aktivan učesnik u prvenstvu Srbije u trkama na kružnim stazama...
Detaljnije...
 

Rally - Dražen Ćurić: ”FIA uništava reli sport!“ 29.04.2009

Rally - Dražen Ćurić: ”FIA uništava reli sport!“
Idejni tvorac reli takmičenja zanimljivog koncepta, gospodin Dražen Ćurić, ekskluzivno za Automagazin portal, otkriva svoje stavove o trenutnom stanju reli sporta u našem regionu. Popularni Ćura, razloge o padu atraktivnosti reli sporta vidi u potezima Svetske Auto Federacije, ali nije poštedeo ni čelnike lokalnih automobilskih saveza, kao ni srpske organizatore i vozače...
Detaljnije...
 

Intervju - Vladan Petrović - reli šampion Srbije 10.05.2007

Intervju - Vladan Petrović - reli šampion Srbije
Eklskluzivno za Automagazin, aktuelni šampoin Srbije u reliju, vozač tima "OMV Rally Team Serbia", Vladan Petrović, otkriva svoje utiske sa prve trke u novom automobilu, komentariše stanje u domaćem reli sportu, predlaže nova rešenja i otkriva svog favorita u Svetskom Reli Šampionatu...
Detaljnije...
 

Intervju - Miloš Pavlović, World Series Renault 15.03.2007

Intervju - Miloš Pavlović, World Series Renault
Eksluzivno za Automagazin, Miloš Pavlović, jedini Srbin koji poseduje Formula 1 licencu, govori o prošloj sezoni i planovima za predstojeću godinu. Planove nam otkriva as koji u Renault World Series na najbolji način prezentuje našu zemlju i čiji uspesi znače mnogo za popularizaciju auto sporta u Srbiji.
Detaljnije...
 
1
 
BMW i Inside Future Concept (2017)
 
 
 
Opel Sajam BG Car Show 2016
 
 
Super Test
 
 
F1 bolid Ferrari 2014
Koju oznaku biste dali novom Ferrari bolidu za sezonu 2014?
F14 T
F14 Maranello
F14 Scuderia
F166 Turbo
F616