AutoMAGAZIN

www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

Kružne trke: EKO Nagrada 2011 – prva trka + FOTO

Kružne trke: EKO Nagrada 2011 – prva trka + FOTO

Po lepom vremenu, možda malo toplijem,uz dobru popunjenost klasa, naročito nižih, uz lepe borbe, duele i preticanja, naročito u nižim klasama, juče je vožena prva trka na vojnom aerodromu u Batajnici u okviru takmičenja za Šampionat Srbije na kružnim stazama EKO NAGRADA 2011...

Kružne trke: EKO Nagrada 2011 – prva trka + FOTO

Fotografije možete pogledati klikom na LINK.

Trka je bila Pozivna kako bi se omogućilo da učestvuju gosti iz Crne Gore. Došli su Goran Asanović (kasnije sledi kratak razgovor sa njim), sa pozajmljenim automobilom Audi A4 Quattro i Danko Bakrač (kasnije sledi kratak razgovor sa njim), sa automobilom Honda Accord. Nakon svečanog potpisivanja sponzorskog ugovora sa NIS-om u Aranđelovcu pre dva dana, u okviri tima NISOTEC, na stazi se pojavio i Dušan Borković (kasnije sledi kratak razgovor sa njim), sa automobilom Mitsubishi Evo IX, kako bi se predstavio u novim sponzorskim bojama.
Glavni kandidat za pobedu u klasi 2000 SP, najbržoj i najatraktivnijoj klasi bio je Milovan Mikica Vesnić (kasnije sledi kratak razgovor sa njim), sa automobilom Opel Vectra.

Kružne trke: EKO Nagrada 2011 – prva trka + FOTO

Prvo su vožena dva treninga. Vozači su ih pošteno odradili. Vozilo se oštro, gume su škripale i bilo je nekoliko izletanja, bez nekih težih posledica. Pri kraju treninga , u krivini broj 5, zaustavio se automobil Danka Bakrača, zbog tehničkog kvara. U najslabijoj klasi,  1150 N (mali) videli smo bespoštednu borbu, preticanja i oštre duele. I u sledećoj klasi, 1150 (Hibrid), do zadnjeg kruga se vodila borba za prvo mesto. U trećoj trci startovale su, kao na treningu, zajedno klase 1400 n i 1600 (Hoby).

Kružne trke: EKO Nagrada 2011 – prva trka + FOTO

U klasi 1400 N skoro do pred kraj vodila se borba između Dejana Stojića i Dejana Raševića, a onda se dejan stojić malo odvojio i time rešio trku u svoju korist. Pavle Komnenović je u klasi 1600 (Hoby) bio neprikosnoven. U poslednjoj trci startovali su automobili iz klkase 2000 SP i 2000 ST, odnosno pojavio se samo gost Goran Asanović. Nije bilo ni Mikice Vesnića, Zorana Kastratovića i Dušana Borkovića. Darko Baničević je još na treningu imao kvar na automobilu koji nije uspeo da otkloni. Na samom startu trke, u prvoj krivini došlo je do nezgodnog sudara dva automobila, bili su zaglavljeni jedan u drugome, te je trka morala da startuje ponovo.

Kružne trke: EKO Nagrada 2011 – prva trka + FOTO

U klasi 2000 SP vodila se ogorčena borba između Vojislava Lekića, koji je vozio automobil Honda Civic Typ R diskvalifikovanog  Aleksandra Tošića, i Marka Milovanovića sa automobilom Ford Focus. Lekić je veći deo trke vodio, Milovanović mu je bio za branikom, a onda je Lekić, zbog problema sa kočnicama, napravio grešku. Milovanović je na kraju pobedio, a Lekić je završio kao treći. U najjačoj klasi, 2000 ST, Goran Asanović je pošteno odradio svoj posao. Iako je bio jedini takmičar u klasi prosto je leteo stazom. Nije ni malo štedeo ni sebe ni automobil.

Kružne trke: EKO Nagrada 2011 – prva trka + FOTO

Foto: Milomir Bošković - Automagazin portal
Tekst: Ljubomir Ivanović

Dacia ima novi strateški plan - Renaulution

Dacia ima novi strateški plan - Renaulution

Dacia je predstavila svoj petogodišnji plan u okviru strategije Renaulution. Stvaranjem poslovne jedinice Dacia-Lada, Dacia će snažno povećati efikasnost i konkurentnost svojih proizvoda, a pritom i će proširiti ponudu...

Novo ime i rukovodstvo kompanije Stellantis stupaju na snagu

Novo ime i rukovodstvo kompanije Stellantis stupaju na snagu

Kompanija Stellantis N.V. (NYSE / MTA / Euronext Paris: STLA) („Stellantis“) je objavila 17. januara da, nakon spajanja grupacija Peugeot S.A. („Groupe PSA“) i Fiat Chrysler Automobiles N.V. („FCA“) 16. januara 2021. godine, udružena kompanija menja naziv u Stellantis...

43. Dakar - završno poglavlje.

43. Dakar - završno poglavlje.

Prošla su već dva dana kako je završio takmičarski dio utrke. Od 12 etapa i 13 brzinskih ispita, kad uračunamo prolog, odveženo je gotovo sve, skraćena su samo dva brzinca i to zbrojeno nekih 150 km...

123456. . .2470
Volkswagen Golf R (2021)
Slika nedelje
Vladan Petrović
Testira za vas

Galerije

Najnovije vesti iz auto industrije po sekcijama

Testovi

Kamioni

WRC

Formula 1